HJÆLP twillight Breaking dawn part 2 Kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Jemion

Dustmuz skriver:

hehe.. den går ikke helt.. da der kun må købes 1 billet pr medlemskort (hvis jeg husker rigtigt)

Hmm øv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Dustmuz

Jemion skriver:

Hmm øv 

hehe ellers ville 1 person jo bare kunne købe 10-15 billetter og tage vennerne med

Anmeld

28. oktober 2012

isabellasmor

Dustmuz skriver:

hehe.. jo jo..

kæresten og jeg skal ind og se den her i Cinemaxx i århus..
dog ikke på premiere dagen, da det rager os en høstblomst om vi ser den på premieren eller et par uger efter..
Det er jo bare en film

Sådan har jeg det ogs. Skal også bare se den i vores egen lille parkbio her i Frederikssund (der så jeg også 2 af de andre   ) 

Så må du og kæresten have en god tur, mens jeg ser om jeg kan lokke min kæreste med . Men det tror jeg nu nok , han er rimelig vild med de ulve dér og når der kommer noget "action" 

Anmeld

28. oktober 2012

Jemion

Dustmuz skriver:

hehe ellers ville 1 person jo bare kunne købe 10-15 billetter og tage vennerne med

Jaselv, men kunne jo godt være man måtte købe Op til et hvis antal og ikke kun 1 men det er der jo ikke noget at gøre ved

Anmeld

28. oktober 2012

Jemion

isabellasmor skriver:

Sådan har jeg det ogs. Skal også bare se den i vores egen lille parkbio her i Frederikssund (der så jeg også 2 af de andre   ) 

Så må du og kæresten have en god tur, mens jeg ser om jeg kan lokke min kæreste med . Men det tror jeg nu nok , han er rimelig vild med de ulve dér og når der kommer noget "action" 

Bor du i Frederikssund? 

Anmeld

28. oktober 2012

Dustmuz

isabellasmor skriver:

hehe lyder da hyggeligt nok

du skal nok få ham overtalt

Anmeld

28. oktober 2012

Dustmuz

Jemion skriver:

Jaselv, men kunne jo godt være man måtte købe Op til et hvis antal og ikke kun 1 men det er der jo ikke noget at gøre ved

rigtigt nok..
men ved harry potter premieren var det 1 billet pr guldkort

Anmeld

28. oktober 2012

Jemion

Dustmuz skriver:

rigtigt nok..
men ved harry potter premieren var det 1 billet pr guldkort

Så er det det samme dertil  Øv øv

Anmeld

28. oktober 2012

isabellasmor

Jemion skriver:

Bor du i Frederikssund? 

Ja  

Anmeld

28. oktober 2012

isabellasmor

Dustmuz skriver:

hehe lyder da hyggeligt nok

du skal nok få ham overtalt

Tror jeg nu også hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.