Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
elskede også alt slik men spiser det ikke mere... en sjælden gang spiser jeg lidt chokolade ellers er det kun chips
B&J skriver: elskede også alt slik men spiser det ikke mere... en sjælden gang spiser jeg lidt chokolade ellers er det kun chips
du er så sej søde
MariaKyedDK skriver: Click MIX
Click MIX
er det nu jeg skal fortælle dig at jeg har 2 af de store poser
skoust skriver: er det nu jeg skal fortælle dig at jeg har 2 af de store poser
se det kunne have været MEGET tagligt sagt, hvis det ikke var fordi vi altid har Clickmix i slikskabet Netop for ikke at stå at mangle kl 23 om aftenen
MariaKyedDK skriver: se det kunne have været MEGET tagligt sagt, hvis det ikke var fordi vi altid har Clickmix i slikskabet Netop for ikke at stå at mangle kl 23 om aftenen
præcis jeg kunne ikke være her hvis jeg ikke havde rigeligt click mix
skoust skriver: du er så sej søde
taak men savner da SLIK FOR DET SMAGER JO SÅÅÅÅÅÅ GODT så må i andre spise en masse for mig
skoust skriver: præcis jeg kunne ikke være her hvis jeg ikke havde rigeligt click mix
Ha ha
Tænk man kan blive så afhængig af noget så Usundt men LÆKKERT
B&J skriver: taak men savner da SLIK FOR DET SMAGER JO SÅÅÅÅÅÅ GODT så må i andre spise en masse for mig
jeg spiser alt slik for dig for så har jeg ikke så dårlig samvittighed
skoust skriver: jeg spiser alt slik for dig for så har jeg ikke så dårlig samvittighed
Fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128