Årh dejlig weekend!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih syntes bare det har været en rigtig dejlig weekend. Vejret har bare været dejligt og vi har været i haven, sovet længe alle 4, hvilket normalt aldrig sker. Har lige været inde og se klokkeblomst med min store pige på 4 år og hendes veninde, mens alberte sov hjemme ved far. Nustrå bolledejen til hævning, så om ca 30 min er der varme friskbagt boller. Til aftensmad ska vi ha flæskesteg, brun sovs og brune kartofler. 

Dejlig afslutning på en dejlig weekend.

Har i haft en god weekend og hva har i lavet? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

L&V

StineW79 skriver:

Ih syntes bare det har været en rigtig dejlig weekend. Vejret har bare været dejligt og vi har været i haven, sovet længe alle 4, hvilket normalt aldrig sker. Har lige været inde og se klokkeblomst med min store pige på 4 år og hendes veninde, mens alberte sov hjemme ved far. Nustrå bolledejen til hævning, så om ca 30 min er der varme friskbagt boller. Til aftensmad ska vi ha flæskesteg, brun sovs og brune kartofler. 

Ih hvor lyder det bare super dejligt og hyggeligt.. Vores weekend har været knap så hyggelig da vi har fået omgangssyge

Anmeld

28. oktober 2012

Tip!

Vi har også haft en kanon skøn weekend  

I fredags havde min søn fødselsdag, så der havde vi Self gæster og fejrede ham efter alle kunstens regler  

lørdag var vi ovre og hente hans nye seng.. Så det gik dagen med igår med og samle den... Og lige skifte værelser, da hans nye seng var for stor til hans værelse, så han måtte have mit sove værelse. 

Idag har vi slappet af, givet min veninde min søns gamle seng, så hendes søn kan få glæde af den. 

Om lidt kommer min far, hans kæreste og min lillebror og fejre min søn. Med god mad, lagkage og det hele igen.. 

senere i aften kommer min kammerat og så skal vi se film og nyde resten af søndagen med et velfortjent glas rødvin  

Anmeld

28. oktober 2012

isabellasmor

StineW79 skriver:

Vi holdte fødselsdag for Isabella igår, og idag har den stået på oprydning og hygge .. 

Anmeld

28. oktober 2012

StineW79

Månsson skriver:

Ih hvor lyder det bare super dejligt og hyggeligt.. Vores weekend har været knap så hyggelig da vi har fået omgangssyge

Årh øv det er bare aldrig sjovt! Rigtig god bedring! Vh stine

Anmeld

28. oktober 2012

StineW79

BMF skriver:

Vi har også haft en kanon skøn weekend  

I fredags havde min søn fødselsdag, så der havde vi Self gæster og fejrede ham efter alle kunstens regler  

lørdag var vi ovre og hente hans nye seng.. Så det gik dagen med igår med og samle den... Og lige skifte værelser, da hans nye seng var for stor til hans værelse, så han måtte have mit sove værelse. 

Idag har vi slappet af, givet min veninde min søns gamle seng, så hendes søn kan få glæde af den. 

Om lidt kommer min far, hans kæreste og min lillebror og fejre min søn. Med god mad, lagkage og det hele igen.. 

senere i aften kommer min kammerat og så skal vi se film og nyde resten af søndagen med et velfortjent glas rødvin  

ÅÅÅ det lyder også rigtig hyggeligt!! Og rigtig god rødvin sener  Vh stine

Anmeld

28. oktober 2012

StineW79

isabellasmor skriver:

Vi holdte fødselsdag for Isabella igår, og idag har den stået på oprydning og hygge .. 

Der er bare ik noget der slår familie hygge!! Vh stine

Anmeld

28. oktober 2012

4kløver

her stod den på at slappe af og holdt en lille fødselsdag for Xenya der blev 3 idag. Aften står på Pizza og hygge inden hun skal i seng.

Anmeld

28. oktober 2012

L&V

StineW79 skriver:

Årh øv det er bare aldrig sjovt! Rigtig god bedring! Vh stine

Nope.. Tark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.