Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg kunne simpelhen ikke vente mere var træt af alle de symptomer (indbilding) ømme dutter, letter hovedepine, en lille smule kvalme, ekstra tissetrang, oppustet mave og testen var negativ jeg har 7 dage til mens, kan jeg stadigvæk være gravid ? sidst jeg var gravid kunne jeg først teste positiv i uge 6-7
er bare så skide træt af de symptomer hvis de ikke føre noget med sig hvis jeg skulle være så heldig at være gravid (hvilket jeg ikke tror) er jeg kun i 3+3. hvor tidlig kunne I teste ved 2 gang ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg kunne simpelhen ikke vente mere var træt af alle de symptomer (indbilding) ømme dutter, letter hovedepine, en lille smule kvalme, ekstra tissetrang, oppustet mave og testen var negativ jeg har 7 dage til mens, kan jeg stadigvæk være gravid ? sidst jeg var gravid kunne jeg først teste positiv i uge 6-7 er bare så skide træt af de symptomer hvis de ikke føre noget med sig hvis jeg skulle være så heldig at være gravid (hvilket jeg ikke tror) er jeg kun i 3+3. hvor tidlig kunne I teste ved 2 gang ?
I alle måneder vi prøvede havde jeg alverdens symptomer - men negative test.. Så pludselig havde jeg ingen symptomer og positiv test.. Husk at tanken og ønsket kan spille dig et puds - så hav tålmodighed indtil testdag ( jeg ved det er svært - men gør forsøget) .. Sender massere af din vej
<3Elias<3 skriver: Testede da jeg var 3+4 negativ og igen da jeg var 4+2 positiv
Testede da jeg var 3+4 negativ og igen da jeg var 4+2 positiv
du har nok lige redet min dag.. men tør/tror bare ikke på den er der
Britt88 skriver: I alle måneder vi prøvede havde jeg alverdens symptomer - men negative test.. Så pludselig havde jeg ingen symptomer og positiv test.. Husk at tanken og ønsket kan spille dig et puds - så hav tålmodighed indtil testdag ( jeg ved det er svært - men gør forsøget) .. Sender massere af din vej
i alle de 6 mrd vi har prøvet har ingen af mrd været så slemme som de her symptomer
tak for for mig/os
Anonym skriver: du har nok lige redet min dag.. men tør/tror bare ikke på den er der
Jeg havdet ligesom dig, tonsvis af symptomer men kunne ikke teste positivt. Jeg testede først positiv dagen før forventet mens - så det er nok bedst at vente hehe
Jeg vidste godt jeg var gravid, kunne mærke det på min krop, havde aldrig prøvet noget lignende
LilleNyPåVej skriver: Jeg havdet ligesom dig, tonsvis af symptomer men kunne ikke teste positivt. Jeg testede først positiv dagen før forventet mens - så det er nok bedst at vente hehe Jeg vidste godt jeg var gravid, kunne mærke det på min krop, havde aldrig prøvet noget lignende
endelig en der forstår hvad jeg gennemgår
min mand siger dog hold da op nogle dutter du har fået dig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128