negativ test... 7 dage til mens ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg kunne simpelhen ikke vente mere var træt af alle de symptomer (indbilding) ømme dutter, letter hovedepine, en lille smule kvalme, ekstra tissetrang, oppustet mave  og testen var negativ  jeg har 7 dage til mens, kan jeg stadigvæk være gravid ? sidst jeg var gravid kunne jeg først teste positiv i uge 6-7 

er bare så skide træt af de symptomer hvis de ikke føre noget med sig  hvis jeg skulle være så heldig at være gravid (hvilket jeg ikke tror) er jeg kun i 3+3. hvor tidlig kunne I teste ved 2 gang ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Meyer

Profilbillede for Meyer
Jeg kan teste positiv 3 + 0, faktisk kan jeg meget hurtig efter ægløsning mærke om jeg et gravid eller ej

Anmeld

28. oktober 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

jeg kunne simpelhen ikke vente mere var træt af alle de symptomer (indbilding) ømme dutter, letter hovedepine, en lille smule kvalme, ekstra tissetrang, oppustet mave  og testen var negativ  jeg har 7 dage til mens, kan jeg stadigvæk være gravid ? sidst jeg var gravid kunne jeg først teste positiv i uge 6-7 

er bare så skide træt af de symptomer hvis de ikke føre noget med sig  hvis jeg skulle være så heldig at være gravid (hvilket jeg ikke tror) er jeg kun i 3+3. hvor tidlig kunne I teste ved 2 gang ?  

I alle måneder vi prøvede havde jeg alverdens symptomer - men negative test.. Så pludselig havde jeg ingen symptomer og positiv test.. Husk at tanken og ønsket kan spille dig et puds - så hav tålmodighed indtil testdag ( jeg ved det er svært - men gør forsøget) .. Sender massere af din vej  

Anmeld

28. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Testede da jeg var 3+4 negativ og igen da jeg var 4+2 positiv

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

<3Elias<3 skriver:

Testede da jeg var 3+4 negativ og igen da jeg var 4+2 positiv

du har nok lige redet min dag.. men tør/tror bare ikke på den er der

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

I alle måneder vi prøvede havde jeg alverdens symptomer - men negative test.. Så pludselig havde jeg ingen symptomer og positiv test.. Husk at tanken og ønsket kan spille dig et puds - så hav tålmodighed indtil testdag ( jeg ved det er svært - men gør forsøget) .. Sender massere af din vej  

i alle de 6 mrd vi har prøvet har ingen af mrd været så slemme som de her symptomer  

tak for  for mig/os

Anmeld

28. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

du har nok lige redet min dag.. men tør/tror bare ikke på den er der

Den var knald negativ da jeg vAr 3+4 men så da min mens ikk kom tog jeg en til og den var positiv 4+2 og er imellem 6+4/7+2 Idag

Anmeld

28. oktober 2012

jydeinden

Britt88 skriver:

Anmeld

28. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg havdet ligesom dig, tonsvis af symptomer men kunne ikke teste positivt. Jeg testede først positiv dagen før forventet mens - så det er nok bedst at vente hehe 

Jeg vidste godt jeg var gravid, kunne mærke det på min krop, havde aldrig prøvet noget lignende  

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Jeg havdet ligesom dig, tonsvis af symptomer men kunne ikke teste positivt. Jeg testede først positiv dagen før forventet mens - så det er nok bedst at vente hehe 

Jeg vidste godt jeg var gravid, kunne mærke det på min krop, havde aldrig prøvet noget lignende  

endelig en der forstår hvad jeg gennemgår  

min mand siger dog hold da op nogle dutter du har fået dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.