jeg hader mine bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

natashalarsen

jeg hader mine bryster..

da jeg lagde på sygehuset og begyndte ammning, blev min højre bryst som altid har være mindre og mere slapt eller hvert fald ikke fyldig, dejlig stort og fyldt med mælk så de var lige store..

nu er det venstre bryst endnu mere større end det højre, det højre er blevet helt blødt og slet ikke fyldig

tror venstre bryst er en hel skål større nu end det andet .

kan amme ved begge bryster, men det skete 1 uge efter fødsel det med mit venstre bryst- er der overhovedet intet at gøre ´? min søn er nu 14 dage gammel-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Leonora

Du skal skynde dig at komme i gang med at malke på det bryst der ikke har så meget mælk.

Og du skal have tålmodighed for det kan tage nogle dage at få produktionen op.
Men det er klart muligt at få gang i det bryst der driller.

GO SØNDAG

Anmeld

28. oktober 2012

Muhmi

Æv bæv... Men jeg tror desværre ikke at du skal regne med at de bliver samme størrelse, hvis det ene altid har været mindre end det andet...

Ellers så ville mit råd være at du ligger dit barn lidt mere til det ene end det andet, sådan at der kommer mere mælk i det du gerne vil have størrere....

Men det forsvinder jo igen når du er færdig med at amme...? Så tænker at det er sådan du er indrettet... Mit ene bryst er også størrere end det andet (Alles bryster er sådan indrettet) men kan godt sætte mig ind i at det er træls, men der er ikke så meget andet at gøre ved det end at affinde sig med det eller få dem lavet.... Sorry....

Men du skal da ikke snyes for sådan en... 

Anmeld

28. oktober 2012

natashalarsen

Leonora skriver:

Du skal skynde dig at komme i gang med at malke på det bryst der ikke har så meget mælk.

Og du skal have tålmodighed for det kan tage nogle dage at få produktionen op.
Men det er klart muligt at få gang i det bryst der driller.

GO SØNDAG

ligger ham også mere og mere til den slappe pat da der ikk komme ret meget mælk ud af den'

og go søndag til dig også

Anmeld

29. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Giv det tid!

Der sker så mange forandringer med ens bryster når man har mælk i kirtlerne. De fyldes og tømmes, er spændte og slappe. Det er ca en måned siden jeg stoppede med at amme, og det er først nu, at jeg fornemmer, at alt mælken er væk og at mine bryster er "normale" igen.

Det er ikke til at sige hvordan de bliver før amningen er slut Op med hovedet 

Anmeld

29. oktober 2012

baby012

Du skal malke ud på det bryst hvir produktionen er lav (det hjælper ikke at lægge baby til for den synes det går for langsomt) så maltøl selv ud, det virker  

nisseøl kan også hjælpe ( gjorde det her ) aner ikke hvorfor, men min sp foreslog det.. Et glas nisseøl i en uge om dagen og en halv times lur.. Sammen med malkning.. Kan love dig for at det hjalp  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.