Så overraskede han mig igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

MyLove E

Ja min skønne mand overraskede mig igen:-)

Vi var i bilka og handle ind til næste uge. Nu skal der til at være styr på det hele, så jeg kan slappe lidt i hver dagen:-)

Da vi var færdig med at handle sagde han "kom vi går hen og kigger på tv" Vi er nogen af de få som ikke har tv :-)

Men det har vi så nu:-) Der kommer nok ikke rigtig til at komme tv på endnu. Den skal først og fremmest bruges til at jeg kan træne på min Wii igen. Og så til at se dvd på:-)

Ih jeg er glad han er så sød ved mig:-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

FrkZier

Tauf skriver:

Vi var i bilka og handle ind til næste uge. Nu skal der til at være styr på det hele, så jeg kan slappe lidt i hver dagen:-)

Da vi var færdig med at handle sagde han "kom vi går hen og kigger på tv" Vi er nogen af de få som ikke har tv :-)

Men det har vi så nu:-) Der kommer nok ikke rigtig til at komme tv på endnu. Den skal først og fremmest bruges til at jeg kan træne på min Wii igen. Og så til at se dvd på:-)

Anmeld

28. oktober 2012

Babydrøm

Skønt 

Anmeld

28. oktober 2012

TeamRocket

Åh hvor herligt. Vi har også lige købt tv så vi kan se julekalender på dvd med ungerne i dec - ægte tv signal er jeg for nærrig til, de sender kun bras ;-)

Anmeld

28. oktober 2012

MyLove E

TeamRocket skriver:

Åh hvor herligt. Vi har også lige købt tv så vi kan se julekalender på dvd med ungerne i dec - ægte tv signal er jeg for nærrig til, de sender kun bras ;-)

Ja:-):-):-)

Anmeld

28. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

He He min første tænke var, gud kan man leve uden tv Ej pjat.. Super dejlig for dig og skønt at blive forkælet

Anmeld

28. oktober 2012

MyLove E

Månsson skriver:

He He min første tænke var, gud kan man leve uden tv Ej pjat.. Super dejlig for dig og skønt at blive forkælet

Det troede jeg heller ikke man kunne:-) Men det har gået fint de sidste 4 år..

Og vi har jo kun en skærm man kan se film elle Wii på:-):-)

Anmeld

28. oktober 2012

B&J

4år uden tv jaa hvorfor ikke.. det tror jeg endelig også jeg kunne bare vi have en skærm man kunne se film på så tror jeg sagtens jeg overlevede

TILLYKKE med det nye tv søde

Anmeld

28. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Det troede jeg heller ikke man kunne:-) Men det har gået fint de sidste 4 år..

Og vi har jo kun en skærm man kan se film elle Wii på:-):-)

Arh men gud da.. Må jeg spørge hvordan det kan være

Anmeld

28. oktober 2012

Savannah

Dejligt, det er altså rart at kunne se en film i ny og næ. Her bliver fjernsynet også kun brugt til dvd og wii :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.