Erfaring med baby i lejlighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jer er lige ano, da ingen ved vi prøver 

Jeg vil rigtig gerne høre erfaringer og tanker omkring børn i lejlighed. Vi bor på første sal på 135 kvm. fordelt på 2 store stuer, og 2 store værelser, og et åbenrum ved gangen, ekstra rum ved køkken med opvaskemaskine, tørretumbler og veskemaskine... Vi vil rigtig gerne blive boende, da det er en lækker stor lejlighed og BILLIG! Vi nyder at kunne tage ud at rejse meget, og lige pt. vil vi gerne leve på denne måde, hvor der er frie muligheder, inden vi sætter os i lån til hus osv.  det kan selvfølgelig ændre sig. vi er begge 25, Der er en lukket gård, hvor vi har mulighed for at stille baby, vi har vinduer lige ned til gården, hvor vi vil kunne se barnevognen. Men kan det ellers lade sig gøre at baby sover indenfor? Det er jo selvfølgelig bedst hvis baby kan sove ude.

hvilke + og - er der ved børn i lejlighed. 

Tak for din tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jer er lige ano, da ingen ved vi prøver 

Jeg vil rigtig gerne høre erfaringer og tanker omkring børn i lejlighed. Vi bor på første sal på 135 kvm. fordelt på 2 store stuer, og 2 store værelser, og et åbenrum ved gangen, ekstra rum ved køkken med opvaskemaskine, tørretumbler og veskemaskine... Vi vil rigtig gerne blive boende, da det er en lækker stor lejlighed og BILLIG! Vi nyder at kunne tage ud at rejse meget, og lige pt. vil vi gerne leve på denne måde, hvor der er frie muligheder, inden vi sætter os i lån til hus osv.  det kan selvfølgelig ændre sig. vi er begge 25, Der er en lukket gård, hvor vi har mulighed for at stille baby, vi har vinduer lige ned til gården, hvor vi vil kunne se barnevognen. Men kan det ellers lade sig gøre at baby sover indenfor? Det er jo selvfølgelig bedst hvis baby kan sove ude.

hvilke + og - er der ved børn i lejlighed. 

Tak for din tid 

det er jo ikke et krav at baby SKAL sove ude, mener faktisk at Danmark er et af de eneste lande der praktisere at bebse sover ude

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

Det er jo forskelligt fra person til person med + og -. For vi havde altan hvor vi satte ham ud og sove. (;

Men ellers var der ingen minusser ved det, det var helt andre årsager vi flyttede.

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det er jo ikke et krav at baby SKAL sove ude, mener faktisk at Danmark er et af de eneste lande der praktisere at bebse sover ude

Ja, jeg kender nemlig INGEN hvis baby ikke sover ude, men man skal sikkert bare se tiden an, og se hvad der er mest rigtig for os på det tidspunkt 

Anmeld

28. oktober 2012

Maja_4000

Vi bor i lejlighed med Caroline som snart er 2 år og hun har hele sit liv boet i lejlighed ..

Det fungerer fint Kan ikke se der er noget godt eller skidt ved det fremfor at bo i hus ..

Selvfølgelig er det dejligt at vi bare kan åbne døren og lade hende rende ud og ind når vi f.eks. er i sommerhus .. Men på den anden side er det også dejligt at vi kan bruge vores sparsomme fritid på at være sammen med vores barn og ikke skulle holde have/male træværk/rydde sne osv. osv. Hehe

Anmeld

28. oktober 2012

dorthemus

Undskyld men hvad er problemet?

I har både mulighed for at lade baby sove inde som ude, I har masser af plads og en billig husleje...nyd det

Jeg bor selv alene med min datter på nu 2,5 på 4. Sal og hun lå både indenfor og nede i den lukkede gård...ingen problemer der

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Undskyld men hvad er problemet?

I har både mulighed for at lade baby sove inde som ude, I har masser af plads og en billig husleje...nyd det

Jeg bor selv alene med min datter på nu 2,5 på 4. Sal og hun lå både indenfor og nede i den lukkede gård...ingen problemer der

Se det var lige præcis det svar jeg nok søgte efter   Tak..  Alt er jo selvfølgelig muligt, vi har bare tænkt ribtig meget på, om der var ulemper vi overså 

Anmeld

28. oktober 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Se det var lige præcis det svar jeg nok søgte efter   Tak..  Alt er jo selvfølgelig muligt, vi har bare tænkt ribtig meget på, om der var ulemper vi overså 

Velbekomme og go dag

Anmeld

28. oktober 2012

lycly

Jeg har en baby (eller hun er så ikke så meget baby mere) i en lejlighed MEGET mindre end jeres og jeg kan ikke finde nogen ulemper overhoved Hun har altid sovet indenfor da vi ikke havde en lukket gård og det var slet ikke noget problem. Men havde jeg haft muligheden for at lade hende sove ude, havde jeg da gjort det

Den eneste ulempe ved at bo i lejlighed med en baby er hvis man bor på 4. sal hvilket jeg gør nu, og der er bare langt op med en baby på armen! En anden ulempe er hvis der bor unge og larmende mennesker i opgangen, det er ikke fedt når man skal hve ungen til at sove. Men igen, værre er det ikke

Anmeld

28. oktober 2012

LouiseRH

LuLy skriver:

Jeg har en baby (eller hun er så ikke så meget baby mere) i en lejlighed MEGET mindre end jeres og jeg kan ikke finde nogen ulemper overhoved Hun har altid sovet indenfor da vi ikke havde en lukket gård og det var slet ikke noget problem. Men havde jeg haft muligheden for at lade hende sove ude, havde jeg da gjort det

Den eneste ulempe ved at bo i lejlighed med en baby er hvis man bor på 4. sal hvilket jeg gør nu, og der er bare langt op med en baby på armen! En anden ulempe er hvis der bor unge og larmende mennesker i opgangen, det er ikke fedt når man skal hve ungen til at sove. Men igen, værre er det ikke

Kunne skrive det samme - bortset fra det med 4. sal (vi bor på 1.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.