Anbefal vanter til pige på 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.718 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

FamilenStorm

Hejsa piger..

Hvad vil i anbefale af vanter til en pige på 2 år...

Hun går i DP men de er meget ude at lege trods vejret.. Er lidt på gedemark hvilke vanter jeg skal vælge til hende..

Strikvanter vil jo blive våde med det samme der er lidt sne..

Luffer vil forhindre hende i at kunne bruge hendes hænder når hun leger... Så tænker at det skal være med finger, men synes bare de fingervanter jeg har set virker så voldsomme, og at hun så alligevel ikke vil kunne lege med dem på..

Så hvilke kan i anbefale, som er varme, vandtætte men som stadig er legevenlige

I må meget gerne linke hvis det er muligt, til de vanter i bruger

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Vi bruger Didriksons luffer til vores piger. Sofie er 4 og Astrid 19 måneder. Det fungerer altså rigtig fint for os

Jeg tænker, at de luffer er lidt smalle i det, så de sagtens kan lege alligevel - og samtidig holde hænderne varme og tørre

Så - luffer her

Anmeld

28. oktober 2012

Mor til Frederic og Freya

Frederic har også brugt didriksons siden han var lille, han er 4 år og bruger stadig didriksons luffer..

De er dejlige høj skaftet - nemme at få af/på da der er lynlås i siden og en velcro rem ved håndled. + de har skridsikker gummi i hele håndfladen inkl tommeltot, så de kan holde om våde glatte skovle osv..

Freya på 6 mdr har pt et par molo luffer, vi har fået - men når det bliver rigtig vinter, får hun også et par didriksons..

http://www.kidzshop.dk/didriksons-1913/producenter/didriksons-1913/tilbehor

Anmeld

28. oktober 2012

Maja_4000

Følger lige med

Anmeld

28. oktober 2012

Lone Jakobsen

du kan sagtens købe nogle gode vandtætte luffer til din datter. børnene finder lynhurtigt ud af hvordan de skal bruge lufferne for at holde ved de forskellige ting.

celavi lavede nogle super luffer ( i hvert fald sidste år) de havde ikke en rigtig tommelfinger, men blot en 2 delt luffe som gjorde det ekstra nemt for børnene at bruge deres hænder. samtidig var de varme og vandtætte og dejligt lange.

Anmeld

28. oktober 2012

FamilenStorm

AnjaM skriver:

Vi bruger Didriksons luffer til vores piger. Sofie er 4 og Astrid 19 måneder. Det fungerer altså rigtig fint for os

Jeg tænker, at de luffer er lidt smalle i det, så de sagtens kan lege alligevel - og samtidig holde hænderne varme og tørre

Så - luffer her

Tusind tak for svar :-)

Dem vil jeg prøve at kigge nærmere på :-)

Anmeld

28. oktober 2012

FamilenStorm

Mor til Frederic og Freya skriver:

Frederic har også brugt didriksons siden han var lille, han er 4 år og bruger stadig didriksons luffer..

De er dejlige høj skaftet - nemme at få af/på da der er lynlås i siden og en velcro rem ved håndled. + de har skridsikker gummi i hele håndfladen inkl tommeltot, så de kan holde om våde glatte skovle osv..

Freya på 6 mdr har pt et par molo luffer, vi har fået - men når det bliver rigtig vinter, får hun også et par didriksons..

Vil da helt sikkert lige se nærmere på dem :-)

Anmeld

28. oktober 2012

FamilenStorm

Mor til Frederic og Freya skriver:

Vil da helt sikkert lige se nærmere på dem :-)

Anmeld

28. oktober 2012

FamilenStorm

Lone Jakobsen skriver:

du kan sagtens købe nogle gode vandtætte luffer til din datter. børnene finder lynhurtigt ud af hvordan de skal bruge lufferne for at holde ved de forskellige ting.

celavi lavede nogle super luffer ( i hvert fald sidste år) de havde ikke en rigtig tommelfinger, men blot en 2 delt luffe som gjorde det ekstra nemt for børnene at bruge deres hænder. samtidig var de varme og vandtætte og dejligt lange.

Dem vil jeg også lige få kigget på.. Tusind tak for svar :-)

Tænkte bare at luffer var upraktiske :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.