Update på: Laura er utæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Nadia&Daniel

Havde lavet denne tråd, om at Laura var utæt (om natten): https://www.baby.dk/debat/195291pi1/boern-13-aar/laura-er-utaet--.aspx

Så fik vi i vuggstuen, lov til at få lidt større bleer med hjem til natten, for at se om det vill hjælpe, og det gjorde det.

Så igår da jeg skulle købe bleer, ville jeg forsøge med næste størrelse fra Aldi (buksebleen) - og nu har Laura sover med den i nat. Og natbukserne er hel tør  Tilgengæld drak hun ikke så meget mælk, så må lige prøve nogle nætter mere, men det er nu vores faste natble

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Havde lavet denne tråd, om at Laura var utæt (om natten): https://www.baby.dk/debat/195291pi1/boern-13-aar/laura-er-utaet--.aspx

Så fik vi i vuggstuen, lov til at få lidt større bleer med hjem til natten, for at se om det vill hjælpe, og det gjorde det.

Så igår da jeg skulle købe bleer, ville jeg forsøge med næste størrelse fra Aldi (buksebleen) - og nu har Laura sover med den i nat. Og natbukserne er hel tør  Tilgengæld drak hun ikke så meget mælk, så må lige prøve nogle nætter mere, men det er nu vores faste natble

Laver Vibelle en bukseble???
Det vidste jeg slet ikke.. Er det så str 5 eller ??

Anmeld

28. oktober 2012

Nadia&Daniel

Baby2påvej skriver:

Laver Vibelle en bukseble???
Det vidste jeg slet ikke.. Er det så str 5 eller ??

Det er str. 6 (large)

Anmeld

28. oktober 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Det er str. 6 (large)

Fedt... Hvad er vægt klassen på den ??
Vi er nemlig ikke i str 5 endnu

Anmeld

28. oktober 2012

Nadia&Daniel

Baby2påvej skriver:

Fedt... Hvad er vægt klassen på den ??
Vi er nemlig ikke i str 5 endnu

Rettelse - det er nr. 5  og den hedder 13-20 kg. (Laura vejer dog kun 11 kg. og er lille af størrelse, men den andre model - nr. 4 - er begyndt at stramme)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.