Vi var i svømmehallen i dag, var babysitter for bassens kusine. I badet inden vi skulle ind, bliver vi selvfølgelig vasket overalt og får sæben vasket af.
Ved siden af står der en teenage-pige og hendes mor - og de går ind under bruseren med bikini på og vasker sig ikke under den
Jeg står der med de store pædagogiske udredninger til kusinen om, at man skal vaske OVERALT og så står der sådan 2 - undskyld udtrykket - finker og suser bare igennem. Jeg synes det er for klamt, gider simpelthen ikke svømme rundt i det samme vand som nogen der ikke vil vaske deres private parts
Så stopper dem inden de går ind og siger 'undskyld, men I skal altså vaske jer overalt inden I går ind - også under bikinien. Det er ikke lækkert for os andre, der skal dele vand med jer'. De bliver MEGA fornærmede (eller flove?) og vil tydeligvis helst bare ignorere mig. Men i det samme var der kommet en livredder fra svømmehallen forbi, så de kunne ligesom ikke komme udenom det.
Min kæreste syntes det var helt fint, jeg sagde noget til dem og han er ellers den første til at fortælle mig, hvis jeg er for latterlig, he he.
Er bare nysgerrig: Synes I det er ok at gå i svømmeren uden at vaske sig ORDENTLIGT og ville I sige noget eller bare tænke 'gris' hvis I oplevede det ved andre????
Anmeld