Min datter ville ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Nadia&Daniel

...i bad i dag  Hun plejer at elske at komme i bad, men da jeg havde putte vand i, taget hendes tøj af (undtagen bleen), ville hun ikke med ud på badværelset - hun stod i døren, og begyndte at gå bagud.. Mens hun sagde nej.. Jeg måtte "lokke" hende ud på badværelset, ved at sætte mig på toilettet og spørge: "om hun ville op til mig?"

Hun kom ud og satte sig på mig.. Tog bleen af hende, men hun holde fast i mig, både med fingerne og benene. Mens hun trak sig væk fra badekaret. Hun har aldrig reageret sådan før. Normalt går hun selv op i det. Der er ikke sket noget, da hun var i bad sidst.

Det hele endte med, at hun sad på potten først - så vaskede jeg hende med en klud. Da jeg havde vasket hende, og vasket håret - ville hun selv vaske sig, satte potten ind i ved siden af badekaret, og så hyggede hun sig med at vaske sig selv og sidde på potten (hun tissede to gange imens..

Andre der har oplevet, at deres barn lige pludselig ikke ville i bad?? Hun blev 2 år i torsdags, og hun har aldrig sagt nej til bad før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Tulle28

Ja sådan var vores datter faktisk også i den alder. Nogen gange kunne vi lokke med et brusebad og andre gange stod hun ved siden af badekarret og så vaskede jeg hende med en vaskeklud. Det kunne ændre sig fra dag til dag og vi gjorde ikke et større nummer ud af det. Og det gik over af sig selv

Anmeld

27. oktober 2012

Nadia&Daniel

Tulle28 skriver:

Ja sådan var vores datter faktisk også i den alder. Nogen gange kunne vi lokke med et brusebad og andre gange stod hun ved siden af badekarret og så vaskede jeg hende med en vaskeklud. Det kunne ændre sig fra dag til dag og vi gjorde ikke et større nummer ud af det. Og det gik over af sig selv

Tænkte det nok  gjord heller ikke det store nummer ud af det, ville ikke gør mere skade end gavn  Men hun blev vasket og blev ved med at være en glad Laura

Anmeld

27. oktober 2012

roenlund

Liam havde også en kort periode her for et par mdr siden hvor han ik ville i bad og han plejer at ELSKE sit bad, vi sad bare ved siden af karret og legede med vand og så kom det lige så stille tilbage

Anmeld

27. oktober 2012

6800

Da madicken fik den tur, fik hun lov til at tage brusebad sammen med en af os, hvor hun så kunne sprøjte vand på mor/far...efter en uges tid kunne hun så småt lokkes til karbad igen

Anmeld

28. oktober 2012

MorDk

Victor havde sådan en periode da han var 1 år og igen da han var 1½ ...

Det gik hurtigt over... lavede heller ik noget stort nummer ud af det!

Anmeld

28. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Victor havde sådan en periode da han var 1 år og igen da han var 1½ ...

Det gik hurtigt over... lavede heller ik noget stort nummer ud af det!

Vi havde faktisk en mega hyggelig aften - hun sad på potten i over 1 time, og vi legede med vandet, sang og snakkede.. Og hun blev vasket alligevel

Anmeld

28. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Vi havde faktisk en mega hyggelig aften - hun sad på potten i over 1 time, og vi legede med vandet, sang og snakkede.. Og hun blev vasket alligevel

Det er jo det vigtigste

Anmeld

28. oktober 2012

Clisolka

Uhhh jeg kender den beskrivelse 

Absolut om Isabella vil i bad!! Aldrig i livet - lige så snart hun begynder at få tøjet af og ser brusen går hun fuldstændig i panik Jeg syntes efterhånden den periode har stået på længe, og så hjælper det heller ikke at vi har fået renoveret badeværelset, så på en en periode på 8-10 uger har hun oplevet 3 forskellige slags bade  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.