...i bad i dag
Hun plejer at elske at komme i bad, men da jeg havde putte vand i, taget hendes tøj af (undtagen bleen), ville hun ikke med ud på badværelset - hun stod i døren, og begyndte at gå bagud.. Mens hun sagde nej.. Jeg måtte "lokke" hende ud på badværelset, ved at sætte mig på toilettet og spørge: "om hun ville op til mig?"
Hun kom ud og satte sig på mig.. Tog bleen af hende, men hun holde fast i mig, både med fingerne og benene. Mens hun trak sig væk fra badekaret. Hun har aldrig reageret sådan før. Normalt går hun selv op i det. Der er ikke sket noget, da hun var i bad sidst.
Det hele endte med, at hun sad på potten først - så vaskede jeg hende med en klud. Da jeg havde vasket hende, og vasket håret - ville hun selv vaske sig, satte potten ind i ved siden af badekaret, og så hyggede hun sig med at vaske sig selv og sidde på potten (hun tissede to gange imens..
Andre der har oplevet, at deres barn lige pludselig ikke ville i bad?? Hun blev 2 år i torsdags, og hun har aldrig sagt nej til bad før.
Anmeld