mine bryster lever sig eget liv !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

Anonym trådstarter

mine bryster lever sit eget liv i øjeblikket har nogle brystspændinger (ikke i dutterne, men i brystvævet) som i 14 dage har mest været om aften når jeg fik min bh af og nu er det på de mest mærkelige tidspunkter jeg har det/ ikke har det !!!! andre der har prøvet det og så været gravide her til skal lige siges at jeg har haft lidt kvalme, men det er forsvundet igen, men kan godt vågne om morgen med en træls trykkende i hovedet vi forsøger på at få en lillebror/søster... men tør heller ikke håbe at den er her den her gang før jeg står med en positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

mine bryster lever sit eget liv i øjeblikket har nogle brystspændinger (ikke i dutterne, men i brystvævet) som i 14 dage har mest været om aften når jeg fik min bh af og nu er det på de mest mærkelige tidspunkter jeg har det/ ikke har det !!!! andre der har prøvet det og så været gravide her til skal lige siges at jeg har haft lidt kvalme, men det er forsvundet igen, men kan godt vågne om morgen med en træls trykkende i hovedet vi forsøger på at få en lillebror/søster... men tør heller ikke håbe at den er her den her gang før jeg står med en positiv test

Mine eneste tegn på graviditet var udebleven mens og så herreømme babser...

Nu har de nået en størrelse så det er ved at være farligt for mine omgivelser

Anmeld

27. oktober 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Mine bryster bliver ekstremt ømme, det stikker i brystvorterne, og de vokser til dobbeltstørrelse! Sådan har det i hvert fald været de sidste to gange jeg har været gravid!

Og det allerede kort efter min æl

for dig!!

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Mine bryster bliver ekstremt ømme, det stikker i brystvorterne, og de vokser til dobbeltstørrelse! Sådan har det i hvert fald været de sidste to gange jeg har været gravid!

Og det allerede kort efter min æl

for dig!!

mine bryster starede også med at blive ømme lige efter ægløsning kan ikke huske fra sidst jeg var gravid, der opdagde jeg det først i uge 8

for at den er her denne gang...

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Mine eneste tegn på graviditet var udebleven mens og så herreømme babser...

Nu har de nået en størrelse så det er ved at være farligt for mine omgivelser

hmmmm min mens skal jeg har i denne uge (onsdag) men en ting er sikker mine babser er herre ømme

Anmeld

27. oktober 2012

Anonym trådstarter

forstår ad bare ingentinge mere der er virkelig gang i mine brysters eget liv her i aften.. puha jeg synes der er længe til en test dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.