Skylning af æggeleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.742 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. oktober 2012

Karin1982

Hej alle.

Jeg ville høre hvilke erfaring i har med dette, gør det ondt eller ligger man ikke mærke til det? Jeg skal til gyn den 15 og ha det gjort, og jeg fik selvfølgelig ikke spurgt hvad det helt præcist gik ud på

Mvh Karin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

modesty

Hej Karin,

for mig var det en anelse ubehageligt, men ikke noget særligt. Som svage menstruationssmerter. Det tager ikke særlig lang tid for væsken at blive skyllet igennem, omkring et minuts tid så vidt jeg husker. Du ligger på en gynækologbriks ligesom til en almindelig gyn. undersøgelse, og bagefter (eller inden, det kan jeg ikke huske) scanner lægen dig indvendigt for at se hvordan underlivet ser ud.

Anmeld

27. oktober 2012

FamilenStorm

Karin1982 skriver:

Hej alle.

Jeg ville høre hvilke erfaring i har med dette, gør det ondt eller ligger man ikke mærke til det? Jeg skal til gyn den 15 og ha det gjort, og jeg fik selvfølgelig ikke spurgt hvad det helt præcist gik ud på

Mvh Karin

Det er ikke så slemt, det gør lidt ondt, men ikke noget der ikke er til at holde ud.. Det er nok mere bare lidt ubehageligt.. Det tager ikke så lang tid, og er hurtig overstået igen :-)

Det gode er at hvis det hele ser fint ud, er det bare hjem og hygge, jeg blev gravid med Alberte stort set samme dag hvor jeg fik den foretaget.. :-)

Anmeld

27. oktober 2012

FamilenStorm

Karin1982 skriver:

Hej alle.

Mvh Karin

Det er ikke så slemt, det gør lidt ondt, men ikke noget der ikke er til at holde ud.. Det er nok mere bare lidt ubehageligt.. Det tager ikke så lang tid, og er hurtig overstået igen :-)

Det gode er at hvis det hele ser fint ud, er det bare hjem og hygge, jeg blev gravid med Alberte stort set samme dag hvor jeg fik den foretaget.. :-)

Anmeld

27. oktober 2012

Karin1982

Mange tak for jeres svar, så kan jeg godt tage den med ro. Håber at der er gevinst bagefter

Anmeld

27. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har fået lavet 2 HSU med 1 månedes mellemrum,og jeg mærkede absolut intet til det,hverken imens eller efter.

Det eneste der gjord ondt,er det 'andenæb'de holder skeden åben med. 

Anmeld

27. oktober 2012

Emily2012<3

Jeg synes det føltes som milde mens smerter..

Jeg blev naturligt gravid et par måneder efter..

Anmeld

29. oktober 2012

Karin1982

Hvis det ikke er værre end det så behøver jeg ikke at bekymre mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.