Hvad skal i lave i aften ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Ja ikke ...  

Ejj hvor træls... Hvad fejler du ? 

ondt i halsen, ondt i hovedet, kvalme osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

LMX

Jeg ligger med influenza så jeg har stort set ikke spist i 2 dage. Jeg har lyst til en masse forskelligt, men ALT smager af INGENTING så jeg gider ikke og mister appetitten.

Heldigvis kan min søn på 14 lave mad til resten af huset, så de skal ha spaghetti og kødsovs med revet ost og flutes. Manden min kan ikke lave mad

Anmeld

27. oktober 2012

skoust

AalborgPigen skriver:

Vi har været ude og købe en lækker kalvecuvette, svampesovs, nogle lækre kartofler, rodfrugter og en blandet salat .... YUM YUM 

Og så skal vi have en chokolade fondant med is ... 

Ellers skal vi bare sidde i sofaen og slappe af ... 

Hvad skal i lave ? Og hvad skal i spise idag ?

jeg skal ligge på sofaen og se knæk cancer med en masse slik jeg er alene hjemme til på mandag  

Anmeld

27. oktober 2012

Thalia

Jeg er midt i at lave lasagne - og i den forbindelse masseproducere kødsauce.

Manden rejser til Finland i morgen tidlig og er først hjemme onsdag aften og i de dage jeg selv er hjemme med alle børnene må det godt være lidt nemt. Planen er derfor lasagne i aften, rester i morgen og så hjemmelavet pizza, gratinerede pandekager med fyld og andet i den dur de kommende dage.

Anmeld

27. oktober 2012

Bshizzle

Vi skal ha Medister-pølse!!! 

Noget som jeg gerne indrømmer jeg ALDRIG har prøvet at lave selv før, så den fornøjelse får Manden 

Resten af aften har jeg ikke helt styr på, da jeg er inviteret i byen med en veninde til hyggeaften kun hende og Jeg.. 

Men jeg har ikke i 1 år nu haft den fornøjelse at overlade hus og børn til manden.. Og jeg alene tager i byen 

Så er i tænke-boks indtil vi har spist... 

Anmeld

27. oktober 2012

Københavnermor

Vi skal have grydesteg med tilbehør = manden laver mad!

Så jeg skal bare hygge om min datter, sørge for at hun bliver spist af og puttet, og så skal vi bare slappe af resten af aftenen..
Måske forsøge at lave en baby senere..
Det er jo lørdag!

Anmeld

27. oktober 2012

Frk.S

Vi spiste tidligt, da Freja (pga hun faldt i søvn i et kvarters tid i bilen på vej hjem fra hendes oldeforældre) ikke ville sove til middag. Så hun var vildt træt og måtte tidligt i seng.

Så vi har allerede spist og ryddet op og Freja sover.  
Men vi fik indbagt laks og blandede rodfrugter bagt i ovn.

I aften skal vi bare hygge. Vi har købt lidt guf, og skal bare slappe af. Har tænkt på at se lidt af Knæk cancer showet - og måske en film. 

Anmeld

28. oktober 2012

Muffin_girl

Nu som Moar skriver:

Vi skal have grydesteg med tilbehør = manden laver mad!

Så jeg skal bare hygge om min datter, sørge for at hun bliver spist af og puttet, og så skal vi bare slappe af resten af aftenen..
Det er jo lørdag!

Anmeld

28. oktober 2012

Muffin_girl

LMX skriver:

Jeg ligger med influenza så jeg har stort set ikke spist i 2 dage. Jeg har lyst til en masse forskelligt, men ALT smager af INGENTING så jeg gider ikke og mister appetitten.

Heldigvis kan min søn på 14 lave mad til resten af huset, så de skal ha spaghetti og kødsovs med revet ost og flutes. Manden min kan ikke lave mad

Kan din mand slet ikke lave mad ?

Har du det bedre idag ?

Anmeld

28. oktober 2012

Muffin_girl

skoust skriver:

jeg skal ligge på sofaen og se knæk cancer med en masse slik jeg er alene hjemme til på mandag  

Uhmm det slik der ku jeg godt spise nu ...

Jeg donerede også penge til knæk cancer.. Sådan noget rører mig dybt i hjertet .. Og sikken et flot beløb de samlede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.