come2 skriver:
Det var lige præcis det jeg tænkte, hvis du ikke havde fået det målt via blodprøve.
Min test var også negativ dagen efter jeg begyndte at bløde. og blodprøven var allerede meget lav den dag jeg blødte. det går stærkt.
så har du ikke nået at have mens efter du mistede?
Ja, det gik vildt stærkt! Fik taget den sidste blodprøve 4 dage efter jeg var begyndt at bløde, og den var allerede helt negativ. Troede der ville gå længere tid.
Nej, jeg havde en blødning i en uges tid, som var ligesom min normale mens. Ellers skulle jeg først have mens igen her på mandag. Jeg har sindssygt kvalme og virkelig ømme bryster. Det har jeg ikke haft de andre 2 gange, så det tolker jeg positivt - indtil andet er bevist!

har ingen menssmerter, og det har jeg haft de to andre gange. Jeg har bare den dumme pletblødning, som gør mig nervøs! Der er intet frisk blod, men der kommer lidt et par gange om dagen. Mest om morgenen. Det startede den dag, hvor det passer med at ægget ville sætte sig fast, så troede det var en implantationsblødning, men det er bare fortsat lige siden. Så nu må jeg se. Så længe testen er positiv er jeg glad. Vil bare gerne lige over mandag, hvor mens helst ikke skulle komme!
Anmeld