Baby.dk og monopolet (lille dilemma)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

MyLove E

Kære Baby.dk og Monopolet

Jeg har et lille dilemma jeg gerne vil ha lidt hjælp til.
Det er sådan at min mand og jeg har haft sådan nogle specielle forme hovedpuder liggende i fire år. Vi har så i sidste uge givet dem med min svoger og sviginde hjem.
Vi har prøvet at sælge dem men uden held. Nu ville vi så bare af med dem. Så de har fået dem.

Dilemma er så at jeg nu har fået VIRKELIG ondt i nakken og har brug for en fast pude. Kan jeg be om at få den ene igen eller bare sige det var træls og så gå ud og købe en ny????

Håber i kan hjælpe

Hilsen en forpint kvinde:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

dorthemus

Køb en ny.....man forlanger ikke en gave retur ;-)

Anmeld

27. oktober 2012

Sabina92

Køb en ny.. man giver ikke noget og tager eet igen, det er kun børn der gør den slags

Anmeld

27. oktober 2012

Benjamins'mor

Jeg ville købe en ny.
Måske der er en smartere og bedre på markedet nu som du vil få endnu mere glæde af en den gamle.

Anmeld

27. oktober 2012

blomst84

Køb en ny  

Anmeld

27. oktober 2012

Nadia&Daniel

Tja, er lidt delt.. For er det givet som en gave eller har de bare fået den i den forstand, at de bare kunne bruge dem vist de ville? Og bliver de brugt?? Vist de ikke bruger dem (og ikke har tænkt sig at bruge dem), har man jo lov til at spørger, men kan jo ikke andet end at få et nej, og så kan man jo købe en ny. Vist jeg har givet min svigerinde noget (altså brugt, ikke en gave) og hun ikke bruger det, så kan jeg godt finde på at spørge om jeg kan få den igen. Har også gjort det overfor min svigermor. Jeg havde købt en taske, så fortrudt -- svigermor købte den så af mig.. Der gik et år, hun BRUGTE DEN IKKE, jeg spurgte så, om jeg måtte købe den igen, og det måtte jeg..

Anmeld

27. oktober 2012

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Tja, er lidt delt.. For er det givet som en gave eller har de bare fået den i den forstand, at de bare kunne bruge dem vist de ville? Og bliver de brugt?? Vist de ikke bruger dem (og ikke har tænkt sig at bruge dem), har man jo lov til at spørger, men kan jo ikke andet end at få et nej, og så kan man jo købe en ny. Vist jeg har givet min svigerinde noget (altså brugt, ikke en gave) og hun ikke bruger det, så kan jeg godt finde på at spørge om jeg kan få den igen. Har også gjort det overfor min svigermor. Jeg havde købt en taske, så fortrudt -- svigermor købte den så af mig.. Der gik et år, hun BRUGTE DEN IKKE, jeg spurgte så, om jeg måtte købe den igen, og det måtte jeg..

De kommer til at bruge dem. Men har lige næsten lige købt nye. Så de vil bruge dem når de skal ha nye:-)

Anmeld

27. oktober 2012

Mussen2

Ud og køb en ny

Anmeld

27. oktober 2012

Janni.

Jeg kender godt de puder. Jeg vil have virkelig ondt hvis jeg mistede min pude. Døjer efter piskesmæld.
Og en pude er ikke bare en pude. Tror jeg ville spørge om at få den ene retur, men det er måske kun mig.

Anmeld

27. oktober 2012

ano14316

Jeg ville spørger om de bruger dem. og bruger de dem ikke, så sige at jeg har fået virkelig ondt i nakken og spørger om jeg ikke måtte låne den ene. 

Eller bare sige at noget i retning af.. Det er typisk nu har vi lige givet jer de puder fordi vi aldrig bruger dem, og nu har jeg selvfølgelig fået ondt i nakken.. 

og så satse på de selv spurgte om du så ikke ville have den igen eller låne den. 

og ellers bare købe en ny, men de er jo ikke helt billige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.