har opdaget noget ''mystisk'' ved min søn !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

dianaogtino

eller måske er det ikke så mystisk, men blev da lidt nervøs ! imorges da jeg vaskede ham kom jeg til at se at hans testikkelshus* så lidt flad ud (jaer okay lød måske lidt onsvagt haha) så kom jeg til at mærke at stenene ikke var der ? hmm nogen der lige ved noget om det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Dustmuz

dianaogtino skriver:

eller måske er det ikke så mystisk, men blev da lidt nervøs ! imorges da jeg vaskede ham kom jeg til at se at hans testikkelshus* så lidt flad ud (jaer okay lød måske lidt onsvagt haha) så kom jeg til at mærke at stenene ikke var der ? hmm nogen der lige ved noget om det ?

Hvor gammel er han..
for det er ikke hos alle drenge de "falder ned" før end at de kommer lidt op i årene..
har hørt i smug, at det vidst kan komme så sendt som 5-6 års alderen

Anmeld

27. oktober 2012

tarkoflen

dianaogtino skriver:

Bare rolig, med mindre han er oppe i teenage alderen, så skal de slet ikke være faldet ned endnu! Ingen grund til panik

Anmeld

27. oktober 2012

dianaogtino

Dustmuz skriver:

Hvor gammel er han..
for det er ikke hos alle drenge de "falder ned" før end at de kommer lidt op i årene..
har hørt i smug, at det vidst kan komme så sendt som 5-6 års alderen

han er 14 måneder, men de har jo været der? det er jo det jeg syntes er underligt, men de kan måske bare sådan lige pludselig ''forsvinde'' ?

Anmeld

27. oktober 2012

Dustmuz

dianaogtino skriver:

han er 14 måneder, men de har jo været der? det er jo det jeg syntes er underligt, men de kan måske bare sådan lige pludselig ''forsvinde'' ?

okay.. ja det kan de faktisk "godt"

Vi drenge har lidt ekstra plads lige ved siden af penis.. hvor kuglerne kan smutte op

bare spørg din mand

han vil være i stand til at skubbe dem derop

Anmeld

27. oktober 2012

dianaogtino

Dustmuz skriver:

okay.. ja det kan de faktisk "godt"

Vi drenge har lidt ekstra plads lige ved siden af penis.. hvor kuglerne kan smutte op

bare spørg din mand

han vil være i stand til at skubbe dem derop

okay tak for svar.... skal nok spørge når jeg engang finder en mand haha

Anmeld

27. oktober 2012

Dustmuz

dianaogtino skriver:

okay tak for svar.... skal nok spørge når jeg engang finder en mand haha

hehe

Anmeld

27. oktober 2012

MorTil4<3

hvis han har frosset uden at rigtigt vise det kan dde også godt smutte derop og gemme sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.