Rygning og behandling, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Nessie

Vi stoppede med at ryge, da vi gik i gang med projekt baby.

Vi ryger begge til fester, men hver gang vi er gået i gang med behandling har det heddet nul røg og nul alkohol. VI vil ikke risikere noget som helst, så hellere lade være, frem for at risikere at gå og spekulere på, om det alligevel var den ene forbistrede cigaret der ødelagde det hele.

Og så vil jeg lige pointere at rygning gør absolut intet godt for manden og kvindens fertilitet, og det kan skade et foster på længere sigt (eksempelvis dårlig sædkvalitet hos drenge)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

baby012

Altså om det skader så du ikke bliver gravid.. Det ved jeg ikke... 

tror ikke en enkelt cigaret skader det store.. Men når i nu har problemer i forvejen, så ville jeg ikke tage chancen.. For både du og manden vil komme til på et tidspunkt ar bebrejde hinanden, og hvis du så ryger, så kan det jo være grunden til det ... Og det er jo træls at stå og være fuld af skyldfølelse..

en ting er sikkert, en risiko for abort stiger for hver genstand, og hver cigaret.. Så bliver du gravid, så opdager du det jo ikke før omkring 4+4 og allerede der kan den cigaret have skabt uorden i cellernes fordeling, og dermed gøre skyld i en bio Eller sa.. Det mindsker også ens barns mulighed for ar re producere sig selv.. Ens børns fertilitet mindskes ved at moren ryger i graviditeten... 

Men selve det ar blive gravid, nej det tror jeg ikke betyder det vilde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.