Viventerdig skriver:
Hej alle 
Jeg lider af for lavt stofskifte men det har været velreguleret siden jeg påbegyndte eltroxin (tabl.) behandling for ca. 1/2 år siden
men men men, - samme dag som jeg tester negativ efter vores første IVF forsøg - får jeg besked fra stofskiftelægerne at, mit stofskifte er faldet igen .. Alt dette er sket under hormonbehandlingen fordi, jeg fik taget en blodprøve 1 uge inden hormonstart og en uge inden hormonstop, og syntes det er underligt at, det falder under hormonbehandlingen
Det gør mig rigtig ked af det, hvis jeg skal døje med det L#%$# stofskifte igen 
Nogle med erfaringer ..??
På forhånd tak 
Hejsa...
Jeg har også altid haft problemer med stofskiftet, da min skjoldbruskkirtel ikke virker...
Mit stofskifte har de sidste ca. 10 år ligget fint, fordi jeg tog Eltroxin...
Da jeg stoppede på p-piller, begyndte på Metformin og har tabt mig, steg mit stofskifte pludseligt voldsomt...
Jeg blev derfor sat op i dosis, for at stofskiftet kunne falde, idet alle lægerne har sagt at et lavt stofskifte øger chancen for at blive gravid...
Mit stofskifte kom ned på 3,3, som er normalt, men det vil gerne have mig ned på 2,5 nu, for at jeg har større chance for at blive gravid...
Så det behøver ikke at være noget negativt at det ligger lavt...
Hvor lavt ligger dit stofskifte?
Anmeld