Carina87 skriver:
Nårh ja! Og hvor er den flot! Tror da næsten det skal være den
Så er spørgsmålet bare om det skal være 86/92 eller 98/104. Hvilken en har hun strikket til Ida? Man må da kunne undlade mønsteret. Men det er jo også rigtig pænt... Jeg ved simpelthen ikke, hvad det er jeg er ved at kaste mig ud i. Men jeg skal vel have lært at strikke rigtigt før eller siden. Og så kan det jo lige så godt være før
Tak for link!
Ja, den er megaflot, og så sidder den bare SÅ godt. Pasformen på både trøjen og huen er rigtig god.
Hun har lavet 86/92 til Ida. Den passer, men er måske en lille smule til den store side. Ida vejer knap 12 kg. og er vel 85 cm. lang. Johannes er jo lidt større, men jeg tror måske, du skal strikke den samme størrelse, som Ida har. Garnet giver sig jo, så jeg tror, den næste størrelse vil være for stor. 
Vi købte forresten det rigtige garn, som opskriften også er lavet med. Jeg gav kr. 315,- for garn til hele trøjen og huen. Det kan altså godt betale sig, for kvaliteten er virkelig lækker. Ida DP-mor er helt vild med sættet.
Hehe, jeg glæder mig til at se resultatet - bare du ikke ender som min mor. Hun begyndte på en rød trøje til Zilan i str. ca. 2 år...nu er hun så 8 år, og trøjen er stadig ikke færdig!
Nu har hun vist bedt min moster lave den færdig for hende så kan Ida da få glæde af den!
Jeg vil også lære at strikke!!
Anmeld