Musik som ikke er helt mainstream:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

L&V

Dinna88 skriver:

Jo, de har så  De er så geniale. Det er virkelig gennemført. Når man gerne ville have levet der til Elvis, Cash osv. Så er de en god trøst

Anede ik de var et bandt som sådan troede bare det var nogle gutter der havde lavet den for sjov, men fedt er det.. Ha ha ja det er da der hen af og nu hvor man kan købe Lena del ray tøj i h&m så kan man få et look der passer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Anede ik de var et bandt som sådan troede bare det var nogle gutter der havde lavet den for sjov, men fedt er det.. Ha ha ja det er da der hen af og nu hvor man kan købe Lena del ray tøj i h&m så kan man få et look der passer

Haha, hvor djovt
Jamen, det er jo perfekt. Jeg sidder selv lige nu og er ved at ligge flydende eyeliner med en vinge på øjenlåget  

Anmeld

27. oktober 2012

L&V

Dinna88 skriver:

Haha, hvor djovt
Jamen, det er jo perfekt. Jeg sidder selv lige nu og er ved at ligge flydende eyeliner med en vinge på øjenlåget  

Har os set et billede af dig med tørklæde bundet på sådan en pin uped måde kan det ik godt passe?? Jeg er såååå dårlig til flydende eyeliner, har ik tålmodighed til at øve mig

Anmeld

27. oktober 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Har os set et billede af dig med tørklæde bundet på sådan en pin uped måde kan det ik godt passe?? Jeg er såååå dårlig til flydende eyeliner, har ik tålmodighed til at øve mig

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199335_10150427005355323_4978744_n.jpg - dette? (lad os nu se om linket virker!)

Uh, jeg har fundet tricket. Man kører først hen ad kanten med en alm eyeliner. Den er så meget nemmere at lave lige med Og så putter man den flydende ovenpå! Og udstyrer sig med vatpinde

Anmeld

27. oktober 2012

L&V

Dinna88 skriver:

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199335_10150427005355323_4978744_n.jpg - dette? (lad os nu se om linket virker!)

Uh, jeg har fundet tricket. Man kører først hen ad kanten med en alm eyeliner. Den er så meget nemmere at lave lige med Og så putter man den flydende ovenpå! Og udstyrer sig med vatpinde

Lige præcis det der ja Arh det må da prøves.. Har altid brugt vild make up med masser af farve og pang på men nu er jeg kommet frem til at afdempet os er ok ha ha

Anmeld

27. oktober 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Lige præcis det der ja Arh det må da prøves.. Har altid brugt vild make up med masser af farve og pang på men nu er jeg kommet frem til at afdempet os er ok ha ha

Jeg er helt vild med pin up stilen, 20'erne, 30'erne! Men jeg er et ret mageligt menneske..... Så jeg kan altså godt lide jeans og trøjer også. Det passer jo ikke helt ind i den stil Så må man jo pifte op med tørkløder, make-up og smykker osv

Til hverdag gider man heller ikke stå og lægge en mega flot make-up - i hvert fald de færreste Og så er den flydende eyeliner jo god! Så jeg synes da du skal forsøge

Anmeld

27. oktober 2012

L&V

Dinna88 skriver:

Jeg er helt vild med pin up stilen, 20'erne, 30'erne! Men jeg er et ret mageligt menneske..... Så jeg kan altså godt lide jeans og trøjer også. Det passer jo ikke helt ind i den stil Så må man jo pifte op med tørkløder, make-up og smykker osv

Til hverdag gider man heller ikke stå og lægge en mega flot make-up - i hvert fald de færreste Og så er den flydende eyeliner jo god! Så jeg synes da du skal forsøge

Jeg bruger ikke andet make up end mascara og en creme med farve i til hverdag, syntes ikke rigtig det passer med mit arbejde men hvis vi skal noget så elsker jeg at gøre en helt masse ud af mig selv.. Det er os en super fed stil..

Anmeld

27. oktober 2012

MyLove E

FrkZier skriver:

J

det musik jeg høre er mega mainstream - jeg høre stort set altid det de spiller på the voice

Det var lidt det jeg havde på fornemmelsen at rigtig mange høre Nova eller Voice:-)

Jeg har også altid været en pop tøs og hørt the voice.. Men det er slut nu:-)

Anmeld

27. oktober 2012

Billemyre

Jeg hører vildt mange forskellige ting....
Jethro Tull, Deep Purple, Sting, Stevie Wonder, U2, Lisa Ekdahl, Bob Marley, Jamiroquai, Jamie Cullum, Prodigy, Rammstein, Nat King Cole, Dizzy Mizz Lissy, Michael Ball - og så en masse forskellige musicals.

Så.. Ja, alt lige fra rock, pop, hardcore techno og industrial metal over jazz, blues og funk til musicals og opera.

I øvrigt findes der et fedt - og temmelig mystisk - band: Zap Mama.
De spiller polyfonisk musik med afrikanske rytmer, lyde og som regel også tekst.
Det er ret cool...

Anmeld

27. oktober 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Jeg bruger ikke andet make up end mascara og en creme med farve i til hverdag, syntes ikke rigtig det passer med mit arbejde men hvis vi skal noget så elsker jeg at gøre en helt masse ud af mig selv.. Det er os en super fed stil..

hvad arbejder du med?
Jeg skulle gerne blive gymnasielöärer (okay, jeg er på svensk tastatur lige nu!!) og der kan jeg jo sagtens kläde mig som jeg gär 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.