Kender i det??:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

MyLove E

Godaften:-)

Jeg ved jo godt jeg er voksen 29 år, jo så.er man ved er være der
Men stadig kan godt i nogle situationer tænke, HOLD KÆFT jeg voksen nu:-)
Den situation har jeg været i, i dag.

Jeg har handlet guf ind i MASSEVIS til vores barnepige som sku passe Elias for første gang i flere timer.
Nu da vi kom hjem fra biografen (TA IND OG SE JAMES BOND ) Skulle hun jo så ha penge for at passe ham..
Hold nu op hvor kan huske da det var mig der passe børn. Jeg syntes jo at de VAR så voksene når de kom hjem fra noget og jeg skulle ha penge ...
JA nu er det så mig er der hende den voksne :-):-)

Kende i det ikke godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Troldemommi

Sådan havde jeg det faktisk ikke, jeg følte mig mere som en voksen fordi forældrene overlod deres børn til mig

Monica

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Godaften:-)

Jeg ved jo godt jeg er voksen 29 år, jo så.er man ved er være der
Men stadig kan godt i nogle situationer tænke, HOLD KÆFT jeg voksen nu:-)
Den situation har jeg været i, i dag.

Jeg har handlet guf ind i MASSEVIS til vores barnepige som sku passe Elias for første gang i flere timer.
Nu da vi kom hjem fra biografen (TA IND OG SE JAMES BOND ) Skulle hun jo så ha penge for at passe ham..
Hold nu op hvor kan huske da det var mig der passe børn. Jeg syntes jo at de VAR så voksene når de kom hjem fra noget og jeg skulle ha penge ...
JA nu er det så mig er der hende den voksne :-):-)

Kende i det ikke godt?

Oh yehr det kender jeg godt.. Får den ofte når jeg henter Laura i dp og en af de andre børn siger "nu kommer lauras mor" gud hvor føles det voksent og mor agtigt

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

Monica P skriver:

Sådan havde jeg det faktisk ikke, jeg følte mig mere som en voksen fordi forældrene overlod deres børn til mig

Monica

Men kan du ikke i dag nu du selv har fået barn,så få det sådan.en gang i mellem " hvad er jeg virkelig så voksen nu"?:-)

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Oh yehr det kender jeg godt.. Får den ofte når jeg henter Laura i dp og en af de andre børn siger "nu kommer lauras mor" gud hvor føles det voksent og mor agtigt

Puha ja der har den også:-):-):-) Elias er så småt begyndt at sige mor, ih så er man også voksen:-)

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Puha ja der har den også:-):-):-) Elias er så småt begyndt at sige mor, ih så er man også voksen:-)

Jeg hedder stadig mæh mæh hmm Det må være en dejlig fornemmelse

Anmeld

26. oktober 2012

Janni.

Åh jo! Her hjemme føler jeg mig som den voksne, men der er sommetider på arbejde hvor jeg virkelig ikke føler mig som en voksen..  

Når Fru Jensen sidder og fortæller at hendes barnebarn eller oldebarn er lige så gammel som mig. 

Anmeld

26. oktober 2012

Troldemommi

Tauf skriver:

Men kan du ikke i dag nu du selv har fået barn,så få det sådan.en gang i mellem " hvad er jeg virkelig så voksen nu"?:-)

Jo på en måde, en dag jeg var i fakta sammen med Johanne, var der en lille dreng der kaldte mig en dame og jeg blev helt forvirret, jeg er da ikke nogen dame

Monica

Anmeld

27. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh vil også ind og se James Bond! Kærsten ska på mandag og jeg ska " bare " være hjemme og amme baby og putte vores store PIGE på 4 ÅR. Så føler jeg mig voksen!! 

Det samme når jeg henter thea i børnehave, og de andre børn siger, nu kommer thea's mor.

Jeg føler mig frygtlig voksen, når thea kommer og siger mor jeg keder mig, og jeg svare, det var godt for det er så sundt 

Øog jeg føler mig så dejlig voksen, når jeg putter thea om aftnen og slutter af med at sige, sov godt skat, mor elsker dig, og hun siger jeg elsker også dig mor! Vh stine

Anmeld

27. oktober 2012

LinLin

Jeg følte mig rigtigt voksen da jeg fulgte min søn i skole til hans første skoledag her i august. Så gik det lige pludseligt op for mig at jeg altså var 27!
føler mig dog ikke ældre end da jeg fik ham for seks år siden og kunne jo så også alligevel føle mig ung den dag, da det jo er de færreste der 'kun' er 27 når deres barn starter i skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.