modermælkerstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

sara-m

hej alle

min søn bliver 1 år her d. 8 nov. og han får en flaske inden nat, hvornår stoppede i med det og hvordan ? lige nu tænker jeg at han stadig skal have den han nyder at få den...... ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

FruHolm <3

sara-m skriver:

hej alle

min søn bliver 1 år her d. 8 nov. og han får en flaske inden nat, hvornår stoppede i med det og hvordan ? lige nu tænker jeg at han stadig skal have den han nyder at få den...... ????

Stoppede helt med mme da han var 8 måneder og derefter hllte jeg ca 250 ml sødmælk i flasken som så fik 35-40 sek i micro ovn som han fik til at sove på til at give mæthedsfornæmmelse og stoppede helt med flaske da han blrv 1 år ( fra 10-12 måneder fik han kun til natten hvis han ikk var blevet ordebtlig mæt til aftensmad )

Anmeld

26. oktober 2012

Gardenia

sara-m skriver:

hej alle

Vi stoppede med den omkring de 6 mdr, der spiste han som os andre og der var ingen grund til den

Anmeld

26. oktober 2012

Mother-love

altså jeg ville bare lade ham få den hvis han vil have den.

isabella ville ikke tage flasken mere da hun var 7,5 mdr. mega tidligt men vi kunne ikke gøre noget. og den sidste tid spiste hun 300 ml hvis hun fik flaske.. men ja min pige har altid spist utrolig meget hehe

Anmeld

26. oktober 2012

4kløver

sara-m skriver:

hej alle

Min bliver 1 den 22 nov og jeg tror selv de siger fra. Min gør til tider eller så spiser han ikke meget.
Her de sidste 2 dage vil han ingen ha.

Anmeld

26. oktober 2012

sara-m

ok tak, han spiser også som os andre men ca 1 - 1,5 time efter vi har spist og han skal i seng laver jeg 180 ml hvor han spiser det meste...så tror jeg venter lidt og ser det an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.