Flexi-trax , nogen med erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.539 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Sildefisk

Nogen der har dette og kan sige noget om det? Sønnen på 3,5 ønsker sig en racerbane og jeg synes det virker smart banen kan sættes sammen efter behov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Dinna88

Jeg ELSKEDE mit! Okay, det er virkelig mange år siden...... Jeg kunne bruge timer på det. 

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

myr81 skriver:

Nogen der har dette og kan sige noget om det? Sønnen på 3,5 ønsker sig en racerbane og jeg synes det virker smart banen kan sættes sammen efter behov

Jeg har lige købt det til en tre årig i fødselsdagsgave og han er vild med det! Og så kan det uden problemer bruges udenfor uden det bliver ødelagt... Bonus

Anmeld

26. oktober 2012

PernilleogLouis

min dreng har virkelig leget meget med sit så her har det været et hit

Anmeld

26. oktober 2012

hannetheis

myr81 skriver:

Begge mine elsker deres både den store på 4 og den lille på 1 år.
Jeg købte deres brugt og det fejlede intet de fik 2 flyttekasser med 20 biler til 700 kr. Så der er virkelig penge at spare hvis man ikke har noget imod genbrug.
Vores stue er fyldt næsten hver dag.

Anmeld

26. oktober 2012

Sildefisk

Mange tak for jeres feedback

Anmeld

26. oktober 2012

MariaKyedDK

myr81 skriver:

Hej

Min søn har en masse Flexi-trax med tilhørende biler, og den har han haft enormt meget glæde af Han har virkelig leget med den, og vi som forældre har egentlig også siddet længe og kikket med

så det er helt sikkert et HIT ! så fed Ide , tror ikke du fortryder at købe ham det

Anmeld

26. oktober 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Hej

Min søn har en masse Flexi-trax med tilhørende biler, og den har han haft enormt meget glæde af Han har virkelig leget med den, og vi som forældre har egentlig også siddet længe og kikket med

så det er helt sikkert et HIT ! så fed Ide , tror ikke du fortryder at købe ham det

og vildt fedt at sidde sammen med dem og bygge de sjoveste baner det er altså virkelig et godt stykke legetøj

Anmeld

26. oktober 2012

serinasmor

jeg kan huske dem fra SFO (og det er altså 20 år siden)  ... de var fantastiske brugte MANGE timer på det ... 

senere kan han ønske sig flere og sejere biler og andet vildt tilbehør

Anmeld

26. oktober 2012

Sildefisk

Jamen det lyder da til det skal være julegaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.