Spørgsmål om brystoperation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har besluttet mig for at få lavet "nye" bryster. Efter 2 graviditeter er de ikke hvad de har været, og jeg er ret ked af dem.

Men vores økonomi er ikke til at vi kan smide 40.000 i et par bryster, og hvornår den bliver det ved jeg ikke.

Nogen der ved om der findes klinikker hvor de kan betales af i rater? Altså ligesom med fks. laser behandling af øjne.

Det er muligt at være anonym.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg har besluttet mig for at få lavet "nye" bryster. Efter 2 graviditeter er de ikke hvad de har været, og jeg er ret ked af dem.

Men vores økonomi er ikke til at vi kan smide 40.000 i et par bryster, og hvornår den bliver det ved jeg ikke.

Nogen der ved om der findes klinikker hvor de kan betales af i rater? Altså ligesom med fks. laser behandling af øjne.

Jeg har hørt at man kan nogle steder men lige hvor ved jeg ikke...

Der står lidt her:

http://www.skonhedstilbud.dk/afdrag-bryst-operation/

Men se dig for, for du kan let komme til at betale høje renter 

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg har hørt at man kan nogle steder men lige hvor ved jeg ikke...

Der står lidt her:

http://www.skonhedstilbud.dk/afdrag-bryst-operation/

Men se dig for, for du kan let komme til at betale høje renter 

Tusind tak, det vil jeg kigge lidt på

Anmeld

26. oktober 2012

Sildefisk

Uh ved ikke om de tilbyder sådan noget men kan anbefale citadell klinikken i Malmø skal selv have en operation her til den 2013

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym

Anonym skriver:

Nygart, der kan man betale i rater.

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

Uh ved ikke om de tilbyder sådan noget men kan anbefale citadell klinikken i Malmø skal selv have en operation her til den 2013

Spændende! Hvad skal du give for dem?

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nygart, der kan man betale i rater.

Tak det vil jeg kigge på

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Husk at tjekke hvad de tager i ÅOP, det kan gå hen og blive en meget dyr fornøjelse, hvis du ikke ser dig for! Som oftest er det meget billigere at låne pengene i banken, eller helt optimalt spare op til dem

Held og lykke med at finde det rigtige sted. Kan ikke hjælpe dig med hvor det er godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.