Forslag til gode sofapuder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Peanut

Vi elsker at ligge i sofaen og se tv en lørdag aften, og gør det altid lidt ekstra hyggeligt ved at have puder og dyner med 

Men kunne godt tænke os noget lidt mere permanent, så vi ikke skal flytte dyner og puder frem og tilbage mellem seng og sofa.

Men er der nogle forslag til nogle dejlige sofapuder / varme tæpper 

Det må helst ikke være bomuld da kattenes hår sætter sig alt alt for meget i den slags stof - synes jeg i hvert fald generelt det gør.

Men det skal helst være noget hårene ikke klistrer sig fast til, for det bliver jeg træt af! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Muffin_girl

Peanut skriver:

Vi elsker at ligge i sofaen og se tv en lørdag aften, og gør det altid lidt ekstra hyggeligt ved at have puder og dyner med 

Men kunne godt tænke os noget lidt mere permanent, så vi ikke skal flytte dyner og puder frem og tilbage mellem seng og sofa.

Det må helst ikke være bomuld da kattenes hår sætter sig alt alt for meget i den slags stof - synes jeg i hvert fald generelt det gør.

Men det skal helst være noget hårene ikke klistrer sig fast til, for det bliver jeg træt af! 

Vi har købt nogle gode tæpper og puder i Ikea.. Som man rigtigt kan putte sig ind i Så prøv da at se der

Anmeld

27. oktober 2012

Peanut

AalborgPigen skriver:

Vi har købt nogle gode tæpper og puder i Ikea.. Som man rigtigt kan putte sig ind i Så prøv da at se der

Okay det vil jeg prøve da 

Anmeld

27. oktober 2012

**Ønskebabyen

Peanut skriver:

Vi har disse puder: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/8013793 3/

Super gode at ligge med, da de er meget "hovedpude-agtige" men også pæne at se på når man ikke ligger med dem

Og dette tæppe:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/1021212 9/

Anmeld

28. oktober 2012

Peanut

**Ønskebabyen skriver:

Vi har disse puder: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/8013793 3/

Super gode at ligge med, da de er meget "hovedpude-agtige" men også pæne at se på når man ikke ligger med dem

Og dette tæppe:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/1021212 9/

Mange tak 

Anmeld

28. oktober 2012

TaAsJu

Peanut skriver:

Vi har også IKEA puder her hjemme.. Det er praktisk med 3 børn og en hund der savler og fælder.. Men jeg leder stadig et godt putte tæppe...

Anmeld

28. oktober 2012

Peanut

TaAsJu skriver:

Vi har også IKEA puder her hjemme.. Det er praktisk med 3 børn og en hund der savler og fælder.. Men jeg leder stadig et godt putte tæppe...

Ja - vi havde et tæppe som kattene bare lige skulle gå hen over, også var det sat til i hår. Så det røg ud.

Nu er vi lidt mere obs på hvad vi køber 

Har du nogen erfaring med hvilket stof der er bedre end andet, mht at "klistre" hårene til sig 

Anmeld

28. oktober 2012

TaAsJu

Peanut skriver:

Ja - vi havde et tæppe som kattene bare lige skulle gå hen over, også var det sat til i hår. Så det røg ud.

Nu er vi lidt mere obs på hvad vi køber 

Har du nogen erfaring med hvilket stof der er bedre end andet, mht at "klistre" hårene til sig 

Ikke rigtig med holder mig generalt fra alt der ikke kan vaskes

den vi har nu hedder wilj fra IKEA.. De er 60% bomuld og 40% polyester.. Og vores hund er altså rughåret, så det hænger i alt.. Men ikke dem.. Kan godt lide IKEA for det er tilpas billigt at skifte betrækkene når man bliver træt af og kigge på dem.. 

Anmeld

29. oktober 2012

Peanut

TaAsJu skriver:

Ikke rigtig med holder mig generalt fra alt der ikke kan vaskes

den vi har nu hedder wilj fra IKEA.. De er 60% bomuld og 40% polyester.. Og vores hund er altså rughåret, så det hænger i alt.. Men ikke dem.. Kan godt lide IKEA for det er tilpas billigt at skifte betrækkene når man bliver træt af og kigge på dem.. 

Tak, den er noteret 

Så prøver jeg at kigge efter dem når jeg kommer i IKEA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.