flaske tilvænning hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Princesspigen

min lille prinsesse er først 2 uger på mandag så det er klart for tideligt!

men jeg ved allerede nu at hun i december skal passes en aften i nogle timer, så tanken var lidt hun skal vel prøve flaske et par gange inden så vi er sikker på hun kan drikke af den ?

så når vi skal det midt i december, hvornår skal hun så prøve første gang og hvor mange gange inden ?

hvad vil i anbefale ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Gardenia

Princesspigen skriver:

men jeg ved allerede nu at hun i december skal passes en aften i nogle timer, så tanken var lidt hun skal vel prøve flaske et par gange inden så vi er sikker på hun kan drikke af den ?

så når vi skal det midt i december, hvornår skal hun så prøve første gang og hvor mange gange inden ?

hvad vil i anbefale ? ?

Vores dreng tog den bare, ned røg det og så sov han. Det er en del nemmere at få det igennem en sut, så nok ikke alt for mange gange hvis det ikke er noget du vil holde fast i derhjemme.

Der er ikke rigtigt andet at gøre end at købe en flaske til hende og prøve

Anmeld

26. oktober 2012

Princesspigen

Gardenia skriver:

Vores dreng tog den bare, ned røg det og så sov han. Det er en del nemmere at få det igennem en sut, så nok ikke alt for mange gange hvis det ikke er noget du vil holde fast i derhjemme.

Der er ikke rigtigt andet at gøre end at købe en flaske til hende og prøve

vi har de første 8 flasker stående.. men vil heller ikke ødelægge amningen så venter ihværtifal noget endnu

Anmeld

26. oktober 2012

Gardenia

Princesspigen skriver:

vi har de første 8 flasker stående.. men vil heller ikke ødelægge amningen så venter ihværtifal noget endnu

Det tror jeg er en god idé

Anmeld

26. oktober 2012

Princesspigen

Gardenia skriver:

Det tror jeg er en god idé

skal os have fat i en bryst pumpe men er ik sikker på om det skal være manual eller elektrisk og hvilke

Anmeld

26. oktober 2012

Gardenia

Princesspigen skriver:

skal os have fat i en bryst pumpe men er ik sikker på om det skal være manual eller elektrisk og hvilke

Nej, det ved jeg heller ikke noget om. Min egen mælk forsvandt på et døgn, så jeg har aldrig brugt dem. Men mon ikke din sp ved alt muligt?

Anmeld

26. oktober 2012

Princesspigen

Gardenia skriver:

Nej, det ved jeg heller ikke noget om. Min egen mælk forsvandt på et døgn, så jeg har aldrig brugt dem. Men mon ikke din sp ved alt muligt?

jo gør hun nok

Anmeld

26. oktober 2012

christina92

Princesspigen skriver:

hvad vil i anbefale ? ?

Carolina er nu knap 5 uger.

Tror hun var 2 uger da hun fik flaske første gang, hun tog den fint og ville gerne amme da jeg kom hjem igen.

Hun fik også flaske da hun var 4 uger, igen ingen problemer med at tage brystet bag efter.

Hun skal når hun er 6 uger, passes over flere timer af bedstemor, og der skal jeg jo så have malket ud, så ved endnu ikke hvordan det kommer til at gå når det risikere at være mere end en fodring

Anmeld

26. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ka klart anbefale Avent manuel brystpumpe!! Den er så nem at bruge og gøre rent!

Thea var nok ca 3 mdr første gang, hvor hun sku være alene hjemme med far.

Alberte er snart 4 mdr, og hun har lige prøvet flasken for første gang den anden dag! Vh stine

Anmeld

26. oktober 2012

modesty

Princesspigen skriver:

hvad vil i anbefale ? ?

Hvis amningen kører fint, ville jeg helt klart prøve bare helt kort at se om hun vil tage den eller om det er noget I skal arbejde for. Min dreng ville slet ikke tage den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.