Svømmehal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Nu spørger jeg sandsynligvis dumt men...

Det er fordi at jeg går til babysvømning (et hold) med baby, og min kæreste vil rigtig gerne se musen i vandet.. Men det babysvømning jeg går til er lidt.. striks og meget lille, (det er sådan et privatsted, hvor der er ét lille bassin, og hvor man så lejer sig ind en time af gangen) så der er ikke mulighed for han kan komme med. Så vi har planer om at vi gerne vil i svømmehal imorgen - eller... Kan man godt det? Kan man godt bare tage i svømmehal med lille baby, uden at der er babyhold? altså der er jo varmt bassin, men er der for mange aldre og for mange mennesker? har i gjort det før? må man overhovedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

FamilenStorm

Frk P. skriver:

Det er fordi at jeg går til babysvømning (et hold) med baby, og min kæreste vil rigtig gerne se musen i vandet.. Men det babysvømning jeg går til er lidt.. striks og meget lille, (det er sådan et privatsted, hvor der er ét lille bassin, og hvor man så lejer sig ind en time af gangen) så der er ikke mulighed for han kan komme med. Så vi har planer om at vi gerne vil i svømmehal imorgen - eller... Kan man godt det? Kan man godt bare tage i svømmehal med lille baby, uden at der er babyhold? altså der er jo varmt bassin, men er der for mange aldre og for mange mennesker? har i gjort det før? må man overhovedet?

Jeps det kan du helt bestemt, så længe der bare er et varmvandsbassin...

Bare husk at have en god creme med, da klor inholdet med sikkerhed er meget højere end der hvor i går til babysvømning..

Men der er ingen regler om at man ikke kan have dem med

Anmeld

26. oktober 2012

Karina84

Det kommer jo an paa din baby, og hvilket tidspunkt i vælger at ta derind.

Vi gik ikke til baby svømning med vores, men havde ham bare med i almindelig svømmehal/badeland. Vi var i varmvandsbassinet, og var maaske i 15-30 mins. mere plejer de heller ikke at kunne klare. 

Det gik helt fint 

Anmeld

26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

FamilenStorm skriver:

Jeps det kan du helt bestemt, så længe der bare er et varmvandsbassin...

Bare husk at have en god creme med, da klor inholdet med sikkerhed er meget højere end der hvor i går til babysvømning..

Men der er ingen regler om at man ikke kan have dem med

okay super tak ved der er babysvømningshold også, der hvor vi kan tage hen, så der er helt sikkert varmt bassin

Anmeld

26. oktober 2012

FamilenStorm

Frk P. skriver:

okay super tak ved der er babysvømningshold også, der hvor vi kan tage hen, så der er helt sikkert varmt bassin

Det var så lidt.. Og Rigtig god tur

Anmeld

26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Karina84 skriver:

Det kommer jo an paa din baby, og hvilket tidspunkt i vælger at ta derind.

Vi gik ikke til baby svømning med vores, men havde ham bare med i almindelig svømmehal/badeland. Vi var i varmvandsbassinet, og var maaske i 15-30 mins. mere plejer de heller ikke at kunne klare. 

Det gik helt fint 

Vi tager derind ved 10 tiden, der er hun mest frisk hun kan liige klare en halv time til normal babysvømning, så det er nok mindre hvis der er mange i svømmehallen imorgen

men tak for hjælpen

Anmeld

26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

FamilenStorm skriver:

Det var så lidt.. Og Rigtig god tur

Tak

Anmeld

26. oktober 2012

Karina84

Frk P. skriver:

Vi tager derind ved 10 tiden, der er hun mest frisk hun kan liige klare en halv time til normal babysvømning, så det er nok mindre hvis der er mange i svømmehallen imorgen

men tak for hjælpen

Var saa lidt, og god tur  

Anmeld

26. oktober 2012

Blirnokaldrigfru

Karina84 skriver:

Var saa lidt, og god tur  

Tak

Anmeld

26. oktober 2012

th

Frk P. skriver:

det kan du godt.

jeg er baby træner.

det eneste du skal være opmærksom på at at hvis der nu skulle være mange mennesker at hun måske ikke kan holde til 30 min, da der er meget larm.

men at der er andre børn/voksen det er lige meget, det kan bare gøre at hun hurtigere bliver træt, men du kender hende jo og kan fornemme det på hende hvis det er.

skal far så også prøve at holde hende i vandet+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.