Nogle der har været til katvig lagersalg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

christinak

Og kender i til udvalg og priser

går primært efter heldragter og velour bukser til dreng str 74-80

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Lunae

christinak skriver:

Og kender i til udvalg og priser

går primært efter heldragter og velour bukser til dreng str 74-80

Jeg var til katvig lagersalg, da det var i Aarhus og var (igen) meget begejstret. Der er et kæmpe udvalg og i Aarhus havde de masser at fylde op med!

Priserne er rimelige, men ikke sindsygt billigt. En heldragt og body koster vel omkring 100 kr. Bluser mellem 100-150 kr. Bukser mellem 100-150. Fleecejakker og dragter 200 kr.

Anmeld

29. oktober 2012

crille

Jeg var i Kbh.. Priser var ligesom ovenfor nævnt.. 

Og skal lige love for det går altså stærkt med at de fede ting forsvinder.. Jeg lærte at man skal gribe en kasse ved indgangen, tyre det man måske syntes om ned i den og komme hurtigt rundt. Så kan man bagefter lure om man egentlig vil have det man har taget og ellers lægge det tilbage.. Sådan gøres det.. 

Jeg kom så anstigende med sønnike på armen og skulle egentlig gerne have kigget på to forskellige borde (str opdelt), men jeg er ikke så god til at bruge albuerne. Fik da helt sikkert noget godt med hjem og brugte alt for mange penge alligevel, men ynglingstingene nåede jeg ikke.. men dfet gav mening at så mange andre der havde børn med, havde dem i bæreseler. Så sad de mere sikkert og mor havde to arme fri.. hihi.. 

Hov.. og kom FØR tid.. Da vi gik ud, var der kæmpe lang kø og spørger du mig, ikke noget at komme efter.. 

Anmeld

29. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har lige været i herning her i weekenden, og syntes det var ok! Var afsted både fredag og lørdag.

Der var overraskende få mennesker, stod hverken i kø for at komme ind eller for at betale. Alle opførte sig pænt, ingen der bare proppede i sække og kasser osv. 

Købte 21 dele + fik 2 baby tæpper gratis, så fik 23 dele i alt for 2300kr. fik trøjer til 50 kr pr stk og andre ting var lidt dyre. Kender ik rigtig noget til deres normal priser, men syntes da jeg har gjort lidt et kup. Og nu er julegaver sikret til familie og venners børn, plus til mine egne 2 basser! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.