Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Fik lige anbefalet: Fusentasterne, i går Lærke er 2 år og 6 mdr og er vild med den, så vild at jeg overvejer at købe dem med tal til hende
Fik lige anbefalet: Fusentasterne, i går Lærke er 2 år og 6 mdr og er vild med den, så vild at jeg overvejer at købe dem med tal til hende
FamilenStorm skriver: Hihi kunne så lige se at det allerede er dem vi har hentet til hende...
Hihi kunne så lige se at det allerede er dem vi har hentet til hende...
FamilenStorm skriver: Så kommer den lige igen..Hvilken App til iphone kun, bruger i til jeres 2 årige?Prinsessen er gået lidt i dem vi har, men synes jeg har svært ved at overskue hvilke hun vil få noget ud af..
Så kommer den lige igen..Hvilken App til iphone kun, bruger i til jeres 2 årige?Prinsessen er gået lidt i dem vi har, men synes jeg har svært ved at overskue hvilke hun vil få noget ud af..
GUSO skriver: Hej.. Her er det lige nu "leg med dora" og " LEGO app 4+" der hitter..
Hej.. Her er det lige nu "leg med dora" og " LEGO app 4+" der hitter..
Tulle28 skriver: Cirkeline og Rasmus Klump hitter mest i øjeblikket, hun er 2,6 år. Især vendespil er hun helt tosset med.
Cirkeline og Rasmus Klump hitter mest i øjeblikket, hun er 2,6 år. Især vendespil er hun helt tosset med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128