Er det flyverdragt vejr i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida fik også flyverdragt på i dag, selvom hun sidder i barnevognen under dynen. Det er ISKOLDT!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

HeidiØ

Jep, flyverdragt! Måtte skrabe is på bilen, så tænkte en flyverdragt var på sin plads

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

Laura har brugt sin flyverdragt siden efterårs ferien og det er der os rigtig mange af bhv børnene der har.

Anmeld

26. oktober 2012

Maja88

på arbejdet i bhv er vi ikke begyndt at bruge den endnu.. men tror dp mor bruger den til prinsessen. den hænger der og så kan hun selv bestemme

Anmeld

26. oktober 2012

B&J

Nope daniel har overgangs bukser på og en tyk vinter jakke vanter og hue.... for ja der var koldt men ikke til flyverdragt inu

Anmeld

26. oktober 2012

Dittemor26

Mussen2 skriver:

Her hagler det og er koldt synes jeg....mon ikke det er tid til flyverdragt eller?

jo det synes jeg :-) Viktor har haft flyverdragt med de sidste 14 dage og brugt den nogle gange!

god dag

Anmeld

26. oktober 2012

foto på lærred

Mussen2 skriver:

Her hagler det og er koldt synes jeg....mon ikke det er tid til flyverdragt eller?

Her får mine piger flyverdragt på når temperaturen siger under 10 grader. I følge DMI skulle det her i området blive mellem 4-7 grader, så hos os er det flyverdragt-vejr i dag.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.

Anmeld

26. oktober 2012

naomi

Mussen2 skriver:

Altså min søn har brugt flyverdragt i et par uger nu.. og i dag var det så tid til at finde vinterstøvlerne frem synes jeg. Så synes sagtens du kan finde flyverdragten frem nu

Anmeld

26. oktober 2012

Frøken J.

Ja, helt sikkert! De bad også om flyverdragt til ROse her i ugen

Anmeld

27. oktober 2012

KittyCatta

Her er -5 grader, så hvis jeg havde børn, havde de fået flyverdragt på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.