Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger. Jeg oprettede dette indlæg for et par dage siden: https://www.baby.dk/debat/196701pi1/proever-at-bliv e-gravid/er-denne-gtest-positiv-eller-negativ.aspxJeg tog en ny test her til morgen - havde ikke mere tålmodighed Den blev indenfor de 3 minutter positiv - meget svagt. Måske en lille smule tydeligere end den jeg vedhæftede den anden dag. Er det normalt, at HCG ikke stiger hurtigere i starten? Er 3+4 i dag.
Hej piger. Jeg oprettede dette indlæg for et par dage siden: https://www.baby.dk/debat/196701pi1/proever-at-bliv e-gravid/er-denne-gtest-positiv-eller-negativ.aspxJeg tog en ny test her til morgen - havde ikke mere tålmodighed Den blev indenfor de 3 minutter positiv - meget svagt. Måske en lille smule tydeligere end den jeg vedhæftede den anden dag. Er det normalt, at HCG ikke stiger hurtigere i starten? Er 3+4 i dag.
<3Elias<3 skriver: Jeg testede føste gang da jeg var 3+4 der var den negativ men så testede jeg 5 dage senere der var den så positiv så prøv om et par dage igen
Jeg testede føste gang da jeg var 3+4 der var den negativ men så testede jeg 5 dage senere der var den så positiv så prøv om et par dage igen
Jeg vil mene at det er normalt.
Jeg testede MEGET svagt positiv 3+4, og så testede jeg derefter 5 dage i træk, hvor den kun blev meget lidt tydeligere hver dag.
Jupiter skriver: Jeg vil mene at det er normalt. Jeg testede MEGET svagt positiv 3+4, og så testede jeg derefter 5 dage i træk, hvor den kun blev meget lidt tydeligere hver dag.
Anonym skriver: Okay, tak for svar Ih hvor jeg håber den er der!
Okay, tak for svar Ih hvor jeg håber den er der!
Jupiter skriver:
Ja HCG for dobles kun hver 2.dag,så hvis man skal bruge resultatet til noget,skal man teste hver 2.dag.
mea skriver: Ja HCG for dobles kun hver 2.dag,så hvis man skal bruge resultatet til noget,skal man teste hver 2.dag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128