Lige et spørgsmål til g-test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg oprettede dette indlæg for et par dage siden: https://www.baby.dk/debat/196701pi1/proever-at-bliv e-gravid/er-denne-gtest-positiv-eller-negativ.aspx

Jeg tog en ny test her til morgen - havde ikke mere tålmodighed

Den blev indenfor de 3 minutter positiv - meget svagt. Måske en lille smule tydeligere end den jeg vedhæftede den anden dag.

Er det normalt, at HCG ikke stiger hurtigere i starten? Er 3+4 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg oprettede dette indlæg for et par dage siden: https://www.baby.dk/debat/196701pi1/proever-at-bliv e-gravid/er-denne-gtest-positiv-eller-negativ.aspx

Jeg tog en ny test her til morgen - havde ikke mere tålmodighed

Den blev indenfor de 3 minutter positiv - meget svagt. Måske en lille smule tydeligere end den jeg vedhæftede den anden dag.

Er det normalt, at HCG ikke stiger hurtigere i starten? Er 3+4 i dag.

Jeg testede føste gang da jeg var 3+4 der var den negativ men så testede jeg 5 dage senere der var den så positiv så prøv om et par dage igen

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

<3Elias<3 skriver:

Jeg testede føste gang da jeg var 3+4 der var den negativ men så testede jeg 5 dage senere der var den så positiv så prøv om et par dage igen

Okay.

Jeg må nok hellere vente et par dage, ville bare være rart, hvis der var en der vidste, om det var normalt at hcg ikke stiger mere

Anmeld

26. oktober 2012

Jupiter

Jeg vil mene at det er normalt.

Jeg testede MEGET svagt positiv 3+4, og så testede jeg derefter 5 dage i træk, hvor den kun blev meget lidt tydeligere hver dag.

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg vil mene at det er normalt.

Jeg testede MEGET svagt positiv 3+4, og så testede jeg derefter 5 dage i træk, hvor den kun blev meget lidt tydeligere hver dag.

Okay, tak for svar

Ih hvor jeg håber den er der!

Anmeld

26. oktober 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Okay, tak for svar

Ih hvor jeg håber den er der!

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Tak

Anmeld

26. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja HCG for dobles kun hver 2.dag,så hvis man skal bruge resultatet til noget,skal man teste hver 2.dag. 

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Ja HCG for dobles kun hver 2.dag,så hvis man skal bruge resultatet til noget,skal man teste hver 2.dag. 

Tak for svar det er også 2 dage siden jeg testede, men den er kun blevet meget lidt tydeligere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.