Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser,
Jeg kunne altså ikke dy mig for lige at skrive herinde.. Min forlovede og jeg var ude og se på hus i mandags, og vi faldt begge for mulighederne, der var i det, selvom det ved første øjekast kræver maaaange arbejdskræfter Nu har vi så gået og forhandlet med sælgeren hele ugen og vi er endelig nået til et resultat, vi alle bryder os om. Nu venter vi så bare på svar om vi kan få penge til udbetalingen, og dét ved vi i løbet af idag..
Vi går alle herhjemme og på livet løs!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sarah90 skriver: Hej tøser, Jeg kunne altså ikke dy mig for lige at skrive herinde.. Min forlovede og jeg var ude og se på hus i mandags, og vi faldt begge for mulighederne, der var i det, selvom det ved første øjekast kræver maaaange arbejdskræfter Nu har vi så gået og forhandlet med sælgeren hele ugen og vi er endelig nået til et resultat, vi alle bryder os om. Nu venter vi så bare på svar om vi kan få penge til udbetalingen, og dét ved vi i løbet af idag.. Vi går alle herhjemme og på livet løs!!
Hvor er I søde! Og det har hjulpet! Huset er vores!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128