MØB og svæmmelhal???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.968 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

naomi

Vi er blevet inviteret med i svømmelhal i dag. Min søn på 2,5 har MØB men er i behandling med penicillin. Må han komme i svømmehaæ eller hvordan er det nu

lige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

MyLove E

naomi skriver:

Myte 5: Man må ikke gå i svømmehallen efter en mellemørebetændelse Jo. Trommehinden er fantastisk til at hele. Efter en sprængning er den helet i løbet af få dage, så en-to uger eft er en mellemørebetændelse kan man sagtens svømme igen. Så snart mellemørebetændelsen er overstået, er der ingen restriktioner. Selv børn med dræn kan bade, blot det foregår i rent vand, det vil sige danske svømmehaller eller havet. Man skal passe på med hotellernes pools i udlandet, som kan være bakteriefyldte. Reglen om, at man ikke må gå i svømmehallen, hvis man har haft mellemørebetændelse, stammer fra gamle dage. Den er ganske udokumenteretVi er blevet inviteret med i svømmelhal i dag. Min søn på 2,5 har MØB men er i behandling med penicillin. Må han komme i svømmehaæ eller hvordan er det nu

lige? 

Myte 5: Man må ikke gå i svømmehallen efter en mellemørebetændelse Jo. Trommehinden er fantastisk til at hele. Efter en sprængning er den helet i løbet af få dage, så en-to uger eft er en mellemørebetændelse kan man sagtens svømme igen. Så snart mellemørebetændelsen er overstået, er der ingen restriktioner. Selv børn med dræn kan bade, blot det foregår i rent vand, det vil sige danske svømmehaller eller havet. Man skal passe på med hotellernes pools i udlandet, som kan være bakteriefyldte. Reglen om, at man ikke må gå i svømmehallen, hvis man har haft mellemørebetændelse, stammer fra gamle dage. Den er ganske udokumenteret.

Her står der lige lidt. Der står at efter MØB må man gerne. Jeg læser det som om man ikke må i mens...

Håber du kan bruge.det. Og god bedring med den bette:-)

Anmeld

26. oktober 2012

naomi

Tauf skriver:

Myte 5: Man må ikke gå i svømmehallen efter en mellemørebetændelse Jo. Trommehinden er fantastisk til at hele. Efter en sprængning er den helet i løbet af få dage, så en-to uger eft er en mellemørebetændelse kan man sagtens svømme igen. Så snart mellemørebetændelsen er overstået, er der ingen restriktioner. Selv børn med dræn kan bade, blot det foregår i rent vand, det vil sige danske svømmehaller eller havet. Man skal passe på med hotellernes pools i udlandet, som kan være bakteriefyldte. Reglen om, at man ikke må gå i svømmehallen, hvis man har haft mellemørebetændelse, stammer fra gamle dage. Den er ganske udokumenteret.

Her står der lige lidt. Der står at efter MØB må man gerne. Jeg læser det som om man ikke må i mens...

Håber du kan bruge.det. Og god bedring med den bette:-)

tak Må hellere takke nej til svømmehal i dag så

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

naomi skriver:

tak Må hellere takke nej til svømmehal i dag så

Måske i kunne finde et legeland i stedet:-) Ha en skøn dag:-)

Anmeld

26. oktober 2012

naomi

Tauf skriver:

Måske i kunne finde et legeland i stedet:-) Ha en skøn dag:-)

Jaaa.. Men det var en svømmehal vi længe gerne har villet i fordi den er SÅ go til børn. Og så skulle det være her i eftermiddag så vi kunne spise i cafeteriet. (En tradition fra min barndom ) Men vi må af sted om nogle uger når ørene er helet igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.