Tigerspring og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

Kay

puhhh.... er jeg den eneste hvor tigerspringene giver dårlig søvn? Elna har været rigtig god til at sove ellers... fra 23 til ved 4_5 tiden... men når der er tigerspring vågner hun mange gange i løbet af natten... puhhh det er ik sjovt... og vi er i opstartsfacen af et nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

crille

Tror også vi har en lille tiger her. Hvad der før blev til mellem små tre fire timers søvn i streg er bu nede på mellem 20min- to timer  

Kl er nu ti i fire og har sovet ca ti min siden halv to.. Gaaaaab og lige nu ligner han ikke en der er klar på at sove. Heldigvis er han mæ. Og glad. Det gør det lidt nemmere at ovetskue hehe

Anmeld

26. oktober 2012

Koen.

Liam reagere os ved at sove dårligere i de spring

Anmeld

26. oktober 2012

Gardenia

Kay skriver:

puhhh.... er jeg den eneste hvor tigerspringene giver dårlig søvn? Elna har været rigtig god til at sove ellers... fra 23 til ved 4_5 tiden... men når der er tigerspring vågner hun mange gange i løbet af natten... puhhh det er ik sjovt... og vi er i opstartsfacen af et nu 

Jeg kan trøste dig med at det er en fase?

Tigerspring, vokseværk, tænder ... Gid man kunne ønske det ad h til .. Men det ville nok gøre jævnt nas at føde et barn der er fuldt udviklet, så ved ikke helt hvordan jeg helst ville have det ...

Anmeld

26. oktober 2012

Kay

Gardenia skriver:

Jeg kan trøste dig med at det er en fase?

Tigerspring, vokseværk, tænder ... Gid man kunne ønske det ad h til .. Men det ville nok gøre jævnt nas at føde et barn der er fuldt udviklet, så ved ikke helt hvordan jeg helst ville have det ...

ihhh nej måske ik føde en fuldt udviklet.... men bare lidt søvn 

Anmeld

26. oktober 2012

Kay

crille skriver:

Tror også vi har en lille tiger her. Hvad der før blev til mellem små tre fire timers søvn i streg er bu nede på mellem 20min- to timer  

Kl er nu ti i fire og har sovet ca ti min siden halv to.. Gaaaaab og lige nu ligner han ikke en der er klar på at sove. Heldigvis er han mæ. Og glad. Det gør det lidt nemmere at ovetskue hehe

natop... nøj jeg er træt og har bare ik tid til en lur i dag... 

Anmeld

26. oktober 2012

Kay

tanja. skriver:

Liam reagere os ved at sove dårligere i de spring

så er det ik bare min fantasi...

Anmeld

26. oktober 2012

Mutti2B

Arh, så er det da derfor jeg har haft en morsyg hystade der kunne vågne i et hvin om natten. Det er heldigvis ovre igen men jeg havde slet ikke tænkt i tigerspring.

Anmeld

26. oktober 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Arh, så er det da derfor jeg har haft en morsyg hystade der kunne vågne i et hvin om natten. Det er heldigvis ovre igen men jeg havde slet ikke tænkt i tigerspring.

jeps... herhar vi en morsyg hystade der vågner i et skrig en milliard gange i nat 

Anmeld

26. oktober 2012

modesty

Yes, sådan er det også her.  Vi har lige været igennem et heftigt et her ved hans 1- års. Raserianfald, ekstrem morsyge, dårlige nætter. Det varede heldigvis kun en halvanden uges tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.