26/10-2010 kl 07:59 kom min guldklump til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

dukke

Ja så er det i dag at Aksel bliver 2 år som tiden dog bare flyver

Jeg kan tydligt huske hvad der skete på det her tidspunkt jeg lå i sengen på fødestuen og havde det rigtig rigtig skidt og tænkete kan du ikke bare snart komme ud lille Aksel  men der var jo ikke nogle der havde sagt at det skulle være nemt efter som mit vand gik den 25/10 kl 11:15 og havde haft veer i flere dage så skulle det jo nok tak sin tid

Men kl 07:59 kom han endlig ud efter lang tid og der havde været en masse læger inde da han lå forkert min lille bølle

Nu sidder jeg bare og tænker på hvor heldig jeg er at ha sådan et dejligt og nemt barn han får mig til at føle mig som verdens lykkeligste mor/kvinde. Han er bare så kærlig

Så kæmpe stort tillykke min store dreng

Bare lige et lille glad indlæg

Knus Charlotte Mor til Aksel 2 år og lillesøster i maven 22+1 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Janni.

Tillykke med sønnike.

Anmeld

26. oktober 2012

Nadia&Daniel

dukke skriver:

Jeg kan tydligt huske hvad der skete på det her tidspunkt jeg lå i sengen på fødestuen og havde det rigtig rigtig skidt og tænkete kan du ikke bare snart komme ud lille Aksel  men der var jo ikke nogle der havde sagt at det skulle være nemt efter som mit vand gik den 25/10 kl 11:15 og havde haft veer i flere dage så skulle det jo nok tak sin tid

Men kl 07:59 kom han endlig ud efter lang tid og der havde været en masse læger inde da han lå forkert min lille bølle

Nu sidder jeg bare og tænker på hvor heldig jeg er at ha sådan et dejligt og nemt barn han får mig til at føle mig som verdens lykkeligste mor/kvinde. Han er bare så kærlig

Kender følselsen - sad selv med den, da vores Laura blev 2 år igår

Stort tillykke med dagen Aksel

Anmeld

26. oktober 2012

M&N

dukke skriver:

Tillykke med din basse idag søde 

Anmeld

26. oktober 2012

LMX

Stort tillykke med ham

Anmeld

26. oktober 2012

Nessie

Tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.