Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har været til fotograf med Storm i efterårsferien, da han blev 1½år - og r ved at smelte over den charme bøf Hvad synes i piger ? - hvilket et går lige ind på hjertet ? skal vælge nogen til julegave hihi..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Storms-Mor skriver: Jeg har været til fotograf med Storm i efterårsferien - og r ved at smelte over den charme bøf Hvad synes i piger ? - hvilket et går lige ind på hjertet ? skal vælge nogen til julegave hihi..
Jeg har været til fotograf med Storm i efterårsferien - og r ved at smelte over den charme bøf Hvad synes i piger ? - hvilket et går lige ind på hjertet ? skal vælge nogen til julegave hihi..
nummer 5 helt klart! sikke en sød lille mand
helt klart nr 10
Frøken Christiansen skriver: nummer 5 helt klart! sikke en sød lille mand
nummer 5
engodmor skriver: helt klart nr 10
Storms-Mor skriver: Jeg har været til fotograf med Storm i efterårsferien, da han blev 1½år - og r ved at smelte over den charme bøf Hvad synes i piger ? - hvilket et går lige ind på hjertet ? skal vælge nogen til julegave hihi..
der hvor han kravler op på kufferten og der hvor han står bag stolen er bare Så skønne
Nåååårh! Det hvor han sidder på den der kuffert..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128