Sundhedsplejeske i København - hvornår og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.449 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Amagerpigen82

Hejsa

Har snart termin og bor i København. Er der nogen der ved hvornår sundsplejesken kommer første gang og hvor tit? Og hvornår man kan regne med at starte i mødregruppe?

Skal jeg selv tage kontakt eller sker det automatisk? Har ingen Info fået og der står intet på deres hjemmeside på forhånd tak tøser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Isabella_mor

sundhedsplejersken kommer inden for en uge efter barnet er født. men det kommer selvfølgelig an på HVOR i københavn du bor.. da det er forskelligt fra område til område..

Anmeld

25. oktober 2012

modesty

Amagerpigen82 skriver:

Hejsa

Har snart termin og bor i København. Er der nogen der ved hvornår sundsplejesken kommer første gang og hvor tit? Og hvornår man kan regne med at starte i mødregruppe?

Skal jeg selv tage kontakt eller sker det automatisk? Har ingen Info fået og der står intet på deres hjemmeside på forhånd tak tøser.

Cirka en uge, og mødregruppen startede ved cirka 4 uger her, så vidt jeg husker.

SP sørger for at sætte mødregruppen sammen og skabe kontakt mellem jer.

Pøj pøj med det hele.

Anmeld

25. oktober 2012

Amagerpigen82

Isabella_mor skriver:

sundhedsplejersken kommer inden for en uge efter barnet er født. men det kommer selvfølgelig an på HVOR i københavn du bor.. da det er forskelligt fra område til område..

Tak. Og som brugernavnet antyder bor jeg på Amager

Anmeld

25. oktober 2012

Amagerpigen82

modesty skriver:

Cirka en uge, og mødregruppen startede ved cirka 4 uger her, så vidt jeg husker.

SP sørger for at sætte mødregruppen sammen og skabe kontakt mellem jer.

Pøj pøj med det hele.

Super. Glæder mig. Går udfra hun tager initiativ til det første sp besøg så

Anmeld

25. oktober 2012

Isabella_mor

Amagerpigen82 skriver:

Den havde jeg så ikke lige luret

Anmeld

26. oktober 2012

BabyHL

Amagerpigen82 skriver:

Jeg bor også på Amager, og SP kom 8 dage efter fødslen . Hun ringer selv til dig og aftaler tid, hvis du selvfølgelig opgiver telefonnr på hospitalet  

Anmeld

26. oktober 2012

Amagerpigen82

BabyHL skriver:

Jeg bor også på Amager, og SP kom 8 dage efter fødslen . Hun ringer selv til dig og aftaler tid, hvis du selvfølgelig opgiver telefonnr på hospitalet  

Super tak. Har opgivet Tlf nr så satser på et opkald.

Anmeld

26. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Amagerpigen82 skriver:

Hejsa

Jeg bor i Valby Der kommer sundhedsplejersken 8 dage efter fødslen.

Jeg startede i mødregruppe da Benjamin var 4 uger gammel (det ældste barn var 7 uger og den yngste var 3 uger)

Det hele sker automatisk Sundhedsplejersken vil spørge, om du har interesse i at deltage i en mødregruppe og derefter sætte jer i kontakt med hinanden.

I københavns kommune får man i alt 5 besøg som førstegangsfødende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.