Har du hørt om de nye autostol regler? Så læs her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Autostol.dk

Der er skrevet meget om de nye regler - at de træder i kraft her 1/1-13 og at babystolene bliver ulovlige at bruge.

Men bare rolig - så slemt er det ikke og de er endnu engang udskudt.

Jeg har skrevet mere om reglerne på min blog, da jeg så kan samle spørgsmål derinde og flere kan få glæde af det.

Læs om reglerne her:

http://www.autostol.dk/blog/nye-autostolregler-fra-11-2013-bagudvendt-de-forste-15-maneder/

Du må meget gerne smide en bemærkninger herinde og dele linket på facebook, så flest mulige får set, at reglerne ikke træder i kraft, så man roligt kan købe ny autostol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

serinasmor

Autostol.dk skriver:

Der er skrevet meget om de nye regler - at de træder i kraft her 1/1-13 og at babystolene bliver ulovlige at bruge.

Men bare rolig - så slemt er det ikke og de er endnu engang udskudt.

Jeg har skrevet mere om reglerne på min blog, da jeg så kan samle spørgsmål derinde og flere kan få glæde af det.

Læs om reglerne her:

http://www.autostol.dk/blog/nye-autostolregler-fra-11-2013-bagudvendt-de-forste-15-maneder/

Du må meget gerne smide en bemærkninger herinde og dele linket på facebook, så flest mulige får set, at reglerne ikke træder i kraft, så man roligt kan købe ny autostol.

Tak for info .. Jeg har sikkert glemt det igen når jeg når til køb af autostol igen om et par år ... men ved da hvor jeg skal lede

Anmeld

26. oktober 2012

Autostol.dk

serinasmor skriver:

Tak for info .. Jeg har sikkert glemt det igen når jeg når til køb af autostol igen om et par år ... men ved da hvor jeg skal lede

Velbekomme. 

Ja du smutter bare forbi min side - så er du sikker på at få den nyeste information :O)

Anmeld

26. oktober 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Havde godt hørt det ville komme, men rart det endelig er besluttet, nu når det er sikkerheden der er tale om

Anmeld

26. oktober 2012

Autostol.dk

Fru Skovrup skriver:

Havde godt hørt det ville komme, men rart det endelig er besluttet, nu når det er sikkerheden der er tale om

Lige præcis. Det er rigtig godt, at de er kommet og selvom mange forældre er trætte af det, så tror jeg ikke det får den store betydning. 

Tror nemlig overgangsperioden er så tilpas lang, at den ikke kommer til, at ramme forældre, som lige har købt autostol - så vi kommer til, at vide det i god ide og derfor kan vi købe en autostol, som passer til de regler, der gælder på det tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.