Hvad skal vi lave? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Glad Giraf

Sagen er den at vi skal op g besøge nogle venner på lørdag, vi har en datter der lige er blevet 1 år og deres datter er knap 10mdr...

Jeg mangler nogle gode ideer til hvad vi kan finde på, havde tænkt lidt på zoo, men da vi har holdt stor fedt for vores datter er der ikke mange penge at rykke rundt med her sidst på måneden...

Så havde jeg overvejet at købe noget finger malin og store stykker pap, så kunne prinsesserne male nogle fine billeder til deres forældre, men ved ikke om de er for små til det endnu??

Andre forslag modtages med kyshånd...

Ps vi er i Lyngby, men kan godt køre lidt vej for den rigtige underholdning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

kekp

Nina1988 skriver:

Sagen er den at vi skal op g besøge nogle venner på lørdag, vi har en datter der lige er blevet 1 år og deres datter er knap 10mdr...

Jeg mangler nogle gode ideer til hvad vi kan finde på, havde tænkt lidt på zoo, men da vi har holdt stor fedt for vores datter er der ikke mange penge at rykke rundt med her sidst på måneden...

Så havde jeg overvejet at købe noget finger malin og store stykker pap, så kunne prinsesserne male nogle fine billeder til deres forældre, men ved ikke om de er for små til det endnu??

Andre forslag modtages med kyshånd...

Ps vi er i Lyngby, men kan godt køre lidt vej for den rigtige underholdning

I slangerup er der åbnet et stort legeland. Det er rigtig godt og for børn i alle aldre, også voksne min søn er 9 mdr og han elsker at være der.

Det hedder legejunglen. De har en hjemmeside hvor du kan se priser

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

hå en tur i dyrehaven... og drik en kopvarm cacao...

Anmeld

25. oktober 2012

Glad Giraf

kekp skriver:

I slangerup er der åbnet et stort legeland. Det er rigtig godt og for børn i alle aldre, også voksne min søn er 9 mdr og han elsker at være der.

Det hedder legejunglen. De har en hjemmeside hvor du kan se priser

Har godt hørt om det, men vidste ikke det var til de helt små også? det vil jeg da klart kigge på, tak for det

Anmeld

25. oktober 2012

Glad Giraf

Kay skriver:

hå en tur i dyrehaven... og drik en kopvarm cacao...

Ja, Varm kakao er jo altid godt

Anmeld

25. oktober 2012

kekp

Nina1988 skriver:

Har godt hørt om det, men vidste ikke det var til de helt små også? det vil jeg da klart kigge på, tak for det

De har en afdeling som er forbeholdt 0-3 årige. Men min søn synes at det hele er sjovt. Jo vildere jo bedre

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Nina1988 skriver:

Ja, Varm kakao er jo altid godt

mener også der er børne bio i lyngby eller hillerød... med små film til de mindste så de kan øve sig i biografturen... men der er de måske for små endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.