Har du lyst til at falde om??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

wamse

Ha ha kan med ro i sjælen, og hånden på hjertet sige, at der er intet der, som får mig til at ville eje noget

Jeg går ikke med høje hæle, men elsker sko, som jeg kan vade i, og som jeg kan holde balancen i, uanset min tilstand

Så når jeg går i byen nu, så har jeg bjergstøvler på, og jeans Så er man solidt plantet på jorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Muhmi

Wimmie skriver:

Nu er jeg ikke selv til høje hæle, så ingen hjertebanken herfra 

Men hvis jeg var, er dem på billede 8 da ret fede (de hvide) 

Ja  Dem er jeg også helt skudt i... Smukke støvler!! 

Anmeld

25. oktober 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Ja for dælen... Hvis jeg havde pengene så købte jeg de fleste af dem... Wow

også mig, jeg ELSKER bare sko

Anmeld

25. oktober 2012

Muhmi

wamse skriver:

Ha ha kan med ro i sjælen, og hånden på hjertet sige, at der er intet der, som får mig til at ville eje noget

Jeg går ikke med høje hæle, men elsker sko, som jeg kan vade i, og som jeg kan holde balancen i, uanset min tilstand

Så når jeg går i byen nu, så har jeg bjergstøvler på, og jeans Så er man solidt plantet på jorden

Hihi... Jeg går heller ikke i høje hæle, men ville virkelig ønske jeg gjorde når jeg ser så mange smukke sko... Jeg er besat af sko med glimmer på og høje hæle, men jeg KAN bare ikke finde ud af at gå ordentligt i dem... Eller jo, en hæl på 6 cm kan jeg sagtens gå i, men derover så vobler jeg bare rundt som en fisk på en cykel

Elsker også mine kondisko og klipklappere

Anmeld

25. oktober 2012

Muhmi

Kloster skriver:

OMG hvor er der mange fede...

Mhhmm Rigtig mange

Anmeld

25. oktober 2012

Muhmi

Gigl skriver:

Shit de er høje, hva hehe. Men der er da nogle meget fede imellem. 

Ja for satas hihihihi

Ja det synes jeg også der er... De er selvfølgelig ikke alle sammen min smag, men må indrømme at mange af dem virkelig er

Anmeld

25. oktober 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

også mig, jeg ELSKER bare sko

Same  

Anmeld

25. oktober 2012

wamse

Muhmi skriver:

Hihi... Jeg går heller ikke i høje hæle, men ville virkelig ønske jeg gjorde når jeg ser så mange smukke sko... Jeg er besat af sko med glimmer på og høje hæle, men jeg KAN bare ikke finde ud af at gå ordentligt i dem... Eller jo, en hæl på 6 cm kan jeg sagtens gå i, men derover så vobler jeg bare rundt som en fisk på en cykel

Elsker også mine kondisko og klipklappere

Jeg gad vildt have et par converse, så det er da det jeg skal ned og have når der tikker penge ind igen Elsker sko, som jeg bare kan hoppe i og gå uden besvær, specielt hvis jeg prøver på at komme hjem i en 40 hestes vælter fra en bytur

Anmeld

25. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Altså, virkelig dåne??? Sidde med kæben langt nede om anklerne og savle fordi du bare MÅ have det jeg vil vise dig nu???

Så klik ind på den side... Kig dig lidt omkring og HUSK at trække vejret!!

https://www.facebook.com/pages/My-Shoes-Collection/145134672254575?sk=photos_stream

det heldigt det ikke er d. 1 - fordi så havde jeg da købt hele molevitten

Anmeld

25. oktober 2012

lucas<3

hvordan kan man gå i sååå høje hæle..

men der er mange fede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.