ømme bryster og andre spørgsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.059 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

piap

Hej Tøser

ved ikke lige hvor jeg skal sætte dette indlæg så det bliver lige her.. har nogle spørgsmål/tanker jeg ikke helt selv kan svare på kan man ha kavlme on og off ? altså hvor der evt går 2 dag mellem man har kvalme?? mine bryster gør sindsyg ondt om aften når jeg skal i seng (der er virkelig gang i den på dette tidpunkt) det eneste der hjælper lidt er en varmepude er dette normalt?? jeg har haft nogle jag/niv nede i underlivet for en uge siden men har ikke mærket det siden, og siden har min lugtesans virkelig været som en sporhund  hvis jeg er gravid er jeg kun i uge 3 kan man allerede nu have symptomer på at man er gravid???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

sulo

Jeg havde ømme bryster allerede to dage før dagen hvor min mens skulle være kommet og var mere oppustet efter måltiderne end sædvanligt og den var god nok

Men om du kan lave en tast endnu ved jeg ikke, lægen kan måske se det i en blodprøve, hvornår skal du have din mens?

Anmeld

25. oktober 2012

piap

sulo skriver:

Jeg havde ømme bryster allerede to dage før dagen hvor min mens skulle være kommet og var mere oppustet efter måltiderne end sædvanligt og den var god nok

Men om du kan lave en tast endnu ved jeg ikke, lægen kan måske se det i en blodprøve, hvornår skal du have din mens?

jeg skal ha min mens onsdag/torsdag i næste uge... hvilken jeg ikke håber kommer

Anmeld

25. oktober 2012

Stjerneskud

Min lugtesans ændrede sig kun få dage efter ÆL. Og der gik ikke mange dage før brysterne blev ømme.

Anmeld

25. oktober 2012

piap

Stjerneskud skriver:

Min lugtesans ændrede sig kun få dage efter ÆL. Og der gik ikke mange dage før brysterne blev ømme.

hmmmm

var du gravid???

tror ikke helt på den er der den her gang, vil så nødig blive skuffet igen igen igen igen igen igen

Anmeld

25. oktober 2012

Stjerneskud

Det skulle jeg måske have tilføjet, ja jeg er gravid. Testede positiv 3+6

Anmeld

25. oktober 2012

piap

Stjerneskud skriver:

Det skulle jeg måske have tilføjet, ja jeg er gravid. Testede positiv 3+6

ihhhh tillykke med det..

Anmeld

25. oktober 2012

piap

Stjerneskud skriver:

mine bryster er ikke ømme i hele tiden mest om aften og en lille smule om morgen resten af dagen mærker jeg ikke til dem  det kommer lige som i ryk.. hvis det giver mening

Anmeld

25. oktober 2012

Stjerneskud

Mange tak.

JA det giver da meget god mening, i starten havde jeg kun ømme bryster om aftenen når jeg tog bh'en af, så havde ondt hele tiden i en periode og nu er det kun ind i mellem

Anmeld

25. oktober 2012

piap

Stjerneskud skriver:

Mange tak.

JA det giver da meget god mening, i starten havde jeg kun ømme bryster om aftenen når jeg tog bh'en af, så havde ondt hele tiden i en periode og nu er det kun ind i mellem

tak for du gad svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.