Sitren i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.928 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

MortilElias2010

Ja nu har jeg i snart en uge haft sitren i maven, ligesom hvis jeg havde sitren i øjet.. Det er da helt vildt irriterende og især fordi jeg har været gravid tidligere, så forbandt lige i begyndelsen det med en mulig graviditet men det er fuldstændig udelukket. Selvom man da har hørt at kroppen kan snyde. Men mit spørgsmål er bare: hvad gør jeg med den sitren? Er der nogen der kender nogen fif?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Muffin_girl

MortilElias2010 skriver:

Ja nu har jeg i snart en uge haft sitren i maven, ligesom hvis jeg havde sitren i øjet.. Det er da helt vildt irriterende og især fordi jeg har været gravid tidligere, så forbandt lige i begyndelsen det med en mulig graviditet men det er fuldstændig udelukket. Selvom man da har hørt at kroppen kan snyde. Men mit spørgsmål er bare: hvad gør jeg med den sitren? Er der nogen der kender nogen fif?  

Altså hvor er i maven er det? Har du ondt i maven ? 

Anmeld

27. oktober 2012

MortilElias2010

AalborgPigen skriver:

Altså hvor er i maven er det? Har du ondt i maven ? 

Det er gået i sig selv igen, men det var lige over skambenet og under navlen. Det gjorde ikke ondt, det var bare vildt irriterende 

Anmeld

31. oktober 2012

Mortiltodrenge

Det er nerver der hopper. Jeg oplever det tit på forskellige steder på kroppen. Ryg, mave, arme og tommeltot. Og ja, det føles ligesom liv

Anmeld

31. oktober 2012

MortilElias2010

Mortiltodrenge skriver:

Det er nerver der hopper. Jeg oplever det tit på forskellige steder på kroppen. Ryg, mave, arme og tommeltot. Og ja, det føles ligesom liv

Ah forhåbentligt ikke i armen  Men ja det er faktisk vendt tilbage de sidste par dage, og det er stadigvæk lige irriterende. Men hvad, det går over igen på et tidspunkt 

Anmeld

31. oktober 2012

SussieThyssen

MortilElias2010 skriver:

Sitren skyldes gerne en overbelastning af en lille muskel i et bestemt område, men kan også forårsages af hormonpåvirkninger.
Jeg led selv af sitren i forskellige muskler i kroppen med mine unger, men især i øjnene og på maveskindet.
Men også i dagligdagen kan jeg få et anfald af sitren i mit ene øje, gerne det jeg ser dårligst med, men det skyldes overbelastning af øjet, fordi det gode øje er dovent og lader det dårlige klare hele jobbet

Men jeg fandt ud af i sin tid at det hjælper med pebermyntedråber til indvortes i et glas vand.
Det får musklerne til at slappe af, og det hjælper også at massere området med noget pebermynteolie, dog vil jeg ikke anbefale den kur til øjnene...hehe!
Der hjælper det der imod at lave en pasta af agurk og yugurt, og smørre området om øjnene med, og så lade det sidde en 10 min. Vask det af med lunkent vand og brug en god ansigtslotion, og masser øjenomgivelserne godt.
Hvis man ikke bruger briller, kan sitren i musklerne være tegn på overbelastning af øjnene, og man bør få et tjek hos optikeren med henblik på briller.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. oktober 2012

Dot D

Det er da fordi, du er spændt på samtalen

X´er alt hvad der x´es kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.