Hvornår kan man tidligst ta' en graviditetstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

mommy1991

Hej alle 

Ja, som spørgsmålet lyder - hvornår kan man tidligst ta' en graviditetstest....altså, hvornår kan man tidligst "opspore" graviditet?  

Det står garanteret allerede i et oplæg, men kan ikke lige overskue alle dem der er. 

Håber på svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Miss Church

Crossfitbaby skriver:

Hej alle 

Ja, som spørgsmålet lyder - hvornår kan man tidligst ta' en graviditetstest....altså, hvornår kan man tidligst "opspore" graviditet?  

Det står garanteret allerede i et oplæg, men kan ikke lige overskue alle dem der er. 

Håber på svar 

Man siger normalt 14 dage efter ægløsning. Nogle kan før andre kan først senere, så det er svært at svare på

Jeg testede meget svagt positiv 14 dage efter ægløsning, altså ved 4+0. Tror ikke jeg kunne teste før. Vil heller ikke anbefale at gøre det, da man kan risikere at teste positiv på en biokemisk graviditet 

for dig

Anmeld

25. oktober 2012

M&N

Miss Church skriver:

Man siger normalt 14 dage efter ægløsning. Nogle kan før andre kan først senere, så det er svært at svare på

Jeg testede meget svagt positiv 14 dage efter ægløsning, altså ved 4+0. Tror ikke jeg kunne teste før. Vil heller ikke anbefale at gøre det, da man kan risikere at teste positiv på en biokemisk graviditet 

for dig

Anmeld

25. oktober 2012

Mutti2

Det er meget meget forskelligt  

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde og graviditeter imellem 

der er lavet et spørgeskema herinde, hvor nogle har kunnet teste positiv allerede 3+3 og nogle kan først teste laaaaaang tid efter menstruationen er udeblevet. Hvor langt er du henne? 

Kram 

Anmeld

28. oktober 2012

mommy1991

Tak for svarene.

Hvis jeg er gravid, er jeg omkring 3+4 Så jeg venter lige lidt med at teste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.