Nu er det jo ligepludselig om lidt jul, og jeg tænkte lidt på at give min kæreste en kogebog i julegave. Nu hvor vi skal være forældre om 8 mdrs tid er det vist på tide han begynder at lave mad lidt oftere 
Vi har været samme i rigtig rigtig rigtig mange år og det er stort set altid mig der står for planlægning af maden osv... han er da med, selvfølgelig, men interesserer sig ikke så meget for at lave mad. Han har det bedst med at hakke grøntsager, så tager jeg mig af det komplicerede (tilberedning), medmindre selvfølgelig vi griller. Han er også virkelig dårlig til at følge opskrifter og har altid spørgsmål til hvert punkt, selvom man syntes det lidt giver sig selv. Men nu skal han altså til at lære det...
Så hvilke kogebøger er rigtig gode for begyndere... sådan en mand der normalt skal have instruktion i hvordan man laver kødsauce, hvordan man koger pasta og hvordan man koger et æg...?
... Jeg kan i øvrigt rigtig godt lide at lave mad, det er ikke problmet. Jeg elsker at lave mad og har ikke noget imod at lave mad overhovedet. Men når vi nu skal være forældre, skal han også være mere med i det 
Anmeld