Det jo ik normalt????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg render på toilettet og tisser hele tiden, og igår valgte jeg at sætte en streng hver gang for at tælle hvor mange gange 33 gange var jeg på toilet igår (der er kun sat streget ved urin ) og jeg følte da igår var en "go" dag, natten er ikke talt med - det er sgu da ik normalt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg render på toilettet og tisser hele tiden, og igår valgte jeg at sætte en streng hver gang for at tælle hvor mange gange 33 gange var jeg på toilet igår (der er kun sat streget ved urin ) og jeg følte da igår var en "go" dag, natten er ikke talt med - det er sgu da ik normalt???

Hvis du er gravid  lyder det meget normalt ... jeg har dog aldrig sat streger

hvis du ikke er gravid så gå til lægen

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvis du er gravid  lyder det meget normalt ... jeg har dog aldrig sat streger

hvis du ikke er gravid så gå til lægen

Ved ikke om jeg er gravid, muligvis - venter på at se om jeg går over tid, men alligevel syntes jeg det er mange gange for er jo ikke andet en en 3-4 uger henne i graviditeten (HVIS jeg er gravid, tror det ikke, men håber)

Anmeld

25. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Ved ikke om jeg er gravid, muligvis - venter på at se om jeg går over tid, men alligevel syntes jeg det er mange gange for er jo ikke andet en en 3-4 uger henne i graviditeten (HVIS jeg er gravid, tror det ikke, men håber)

krydser fingre så

Anmeld

25. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Jeg ville gå til lægen, gravid eller ej hvis ikke du ved om du er gravid, kan du ikke være så langt henne - og jeg tissede ikke så meget i starten af min graviditet .. (kan være andre gjorde, men jeg gjorde ikke)

Anmeld

25. oktober 2012

Benjamins'mor

Da jeg var højgravid var jeg nærmest på toilet hver 5 min. Følte det ihvertfald sådan.

Anmeld

25. oktober 2012

Lusi

Anonym skriver:

Jeg ville gå til lægen..
Inden jeg fik sukkersyge, var jeg også på toilettet konstant. Var så 4 år dengang

Ved ik om det er normalt at tisse meget, når man er gravid, jeg gjorde det ik. Jo, når de hoppede rundt på min blære, SÅ skulle jeg, men var ik mere end normalt..

Jeg ville få det tjekket for en sikkerheds skyld og især hvis du er tørstig konstant

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Jeg ville gå til lægen..
Inden jeg fik sukkersyge, var jeg også på toilettet konstant. Var så 4 år dengang

Ved ik om det er normalt at tisse meget, når man er gravid, jeg gjorde det ik. Jo, når de hoppede rundt på min blære, SÅ skulle jeg, men var ik mere end normalt..

Jeg ville få det tjekket for en sikkerheds skyld og især hvis du er tørstig konstant

Jeg er ikke tørstig, jeg tisser bare hele tiden også igen, jeg kan ikke engang køre ud og handle ind unde at skal tisse 2 gange og tisser hjemmefra LI inden jeg kører....

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Da jeg var højgravid var jeg nærmest på toilet hver 5 min. Følte det ihvertfald sådan.

Jeg erikke højgravid, men husker det godt selv, fra de gange jeg har været højgravide

Anmeld

25. oktober 2012

Lusi

Anonym skriver:

Jeg er ikke tørstig, jeg tisser bare hele tiden også igen, jeg kan ikke engang køre ud og handle ind unde at skal tisse 2 gange og tisser hjemmefra LI inden jeg kører....

Hm.. Lyder godt nok vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.