Hvad får jeres bebser på af 'overtøj' nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Isaac's mor

Jeg giver min dreng på 4½ måned normalt tøj (lange bukser og langærmet trøje. hvis jeg ved han vil op og sidde på turen giver jeg ham sweater på), en hue også giver jeg ham dyne på med et strik tæppe udover... MEN hver gang nogen jeg endten kender eller fremmede der vil hen og kigge på min lille mand, starter de med at sige 'Han er godt nok pakket godt ind!' også tænker jeg er jeg den eneste som synes det er hue og vanter tid eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Kamilla-m

Min den bette er godt nok 10mdr men sidder også kun i vognen(altså når vi er ude og gå og sådan) han har enten flyverdragt eller flecedragt på, hue og vanter - det samme har mine andre børn

Anmeld

25. oktober 2012

Moar2011

Sophie.Hammershøy skriver:

Jeg giver min dreng på 4½ måned normalt tøj (lange bukser og langærmet trøje. hvis jeg ved han vil op og sidde på turen giver jeg ham sweater på), en hue også giver jeg ham dyne på med et strik tæppe udover... MEN hver gang nogen jeg endten kender eller fremmede der vil hen og kigge på min lille mand, starter de med at sige 'Han er godt nok pakket godt ind!' også tænker jeg er jeg den eneste som synes det er hue og vanter tid eller?

min er 1½år - vi køre i bil om morgen, så han får en fleece jakke på og en hue. af tøj er det cowboybukser/tykke bukser, eller hvis de er lidt tynde får han strømpe bukser inde under og så en trøje

Anmeld

25. oktober 2012

Isaac's mor

Nå okaaaj, så det de andre som er gal på den

Anmeld

25. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes måske også, at det er meget tøj. Hvis man giver dem for meget tøj på, hvad skal man så gøre når det bliver rigtig koldt. Selvfølgelig skal de ikke fryse, men det har været meget mildt i vejret.

Anmeld

25. oktober 2012

Isaac's mor

MoarHvidovre skriver:

Jeg synes måske også, at det er meget tøj. Hvis man giver dem for meget tøj på, hvad skal man så gøre når det bliver rigtig koldt. Selvfølgelig skal de ikke fryse, men det har været meget mildt i vejret.

Synes selv det var været rigtig koldt :/ men jeg har ogs en uld dragt han skal ha på til vinter først

Anmeld

25. oktober 2012

Frøken J.

MoarHvidovre skriver:

Det skal man nu også passe på med at tænke. Igår fik Rose ikke vanter på hjem fra vuggestue, for jeg synes ikke det var så koldt. Hun fik så bare ISkolde hænder

Anmeld

25. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Synes selv det var været rigtig koldt :/ men jeg har ogs en uld dragt han skal ha på til vinter først

I følge vejrmetrologerne har det været det varmeste efterår i mange år og i lørdags var den varmeste dage i novemeber i over 100 år

Anmeld

25. oktober 2012

LR85

Jeg gør det samme, dog uden tæppet. 

Så kortærmet body, noget langærmet og bukser og sweaters. Og så bare svæbt ind i dynen. 

Min dreng er også fire-en-halv-måned

Anmeld

25. oktober 2012

MissTas

MortilMogL skriver:

Min den bette er godt nok 10mdr men sidder også kun i vognen(altså når vi er ude og gå og sådan) han har enten flyverdragt eller flecedragt på, hue og vanter - det samme har mine andre børn

samme her med min datter på 8 mrd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.