Hva gør jeg li?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal på hovedpineklinikken imorgen fordi jeg lider rigtig meget af migræneanfald, de vil så gerne "teste" noget nyt medicin på mig til mine voldsomme anfal, men jeg ved jo ikke endnu om jeg er gravid, kan først teste om 8-9 dage?

Vil jo slet ikke tage medicin, hvis jeg nu sku være så heldig at være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg skal på hovedpineklinikken imorgen fordi jeg lider rigtig meget af migræneanfald, de vil så gerne "teste" noget nyt medicin på mig til mine voldsomme anfal, men jeg ved jo ikke endnu om jeg er gravid, kan først teste om 8-9 dage?

Vil jo slet ikke tage medicin, hvis jeg nu sku være så heldig at være gravid

Du er vel bare ærlig på klinikken? Det er vel ikke meningen, at du skal teste medicinen imorgen?

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Du er vel bare ærlig på klinikken? Det er vel ikke meningen, at du skal teste medicinen imorgen?

Tjo, det meningen jeg skal havedet med hjem tage det i 3 uger også ind til en ny samtale, blodprøver og evt scanninger

Anmeld

24. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så syntes jeg helt sikkert at du ska gøre dem opmærksom på at du evt er gravid, men først ka teste omca 1 uge! Vh stine

Anmeld

24. oktober 2012

M (:

Anonym skriver:

Tjo, det meningen jeg skal havedet med hjem tage det i 3 uger også ind til en ny samtale, blodprøver og evt scanninger

Enig med StineW79. 

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Så syntes jeg helt sikkert at du ska gøre dem opmærksom på at du evt er gravid, men først ka teste omca 1 uge! Vh stine

Ja, der er vist ik andet for, så må vi se om de er villige til a rykke det hele en 14 dage, hvis det viser sig jeg ikke er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.