øget udflåd - lidt klamt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

**Ønskebabyen

Er der andre der har oplevet øget udflåd under deres behandling, og hvornår i forløbet kom det?

Vi skal igennem ICSI og jeg har nu taget Gonal-F i 6 dage og skal scannes på Fredag. I dag har jeg virkelig haft meget udflåd. Første gang lå det i mine trusser som en stor "klump/klat". Og nu her var der bare en masse "slim" da jeg tørrede mig.. synes godt nok det var helt vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

**Ønskebabyen

Ingen med erfaringer??

Anmeld

25. oktober 2012

modesty

Din krop og dit forplantningssystem bliver påvirket af en masse hormoner og det vil også medvirke til ændringer "dernede". Jeg har ikke selv været ude for det du beskriver, men jeg synes det lyder logisk, så jeg ville bare tage det som en del af pakken.

Anmeld

25. oktober 2012

Sandradee82

Hejsa

Kan det passe at du er omkring ægløsning... ?  sådan er det normalt ved mig omkring ægløsning

Anmeld

25. oktober 2012

**Ønskebabyen

modesty skriver:

Din krop og dit forplantningssystem bliver påvirket af en masse hormoner og det vil også medvirke til ændringer "dernede". Jeg har ikke selv været ude for det du beskriver, men jeg synes det lyder logisk, så jeg ville bare tage det som en del af pakken.

Blev bare helt "forundret" og tænkte HOLD DA OP Men tror du har helt ret, ville også bare høre om jeg var den eneste der havde oplevet det!

Anmeld

25. oktober 2012

**Ønskebabyen

Hejsa

Kan det passe at du er omkring ægløsning... ?  sådan er det normalt ved mig omkring ægløsning

Jeg er, som du kan læse, i behandling, og min krop er derfor helt "ude af takt" og bliver styret af medicin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.