Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
spj skriver: Den ser god ud. Den tror jeg vi skal prøve. Tak for hjælpen.
Den ser god ud. Den tror jeg vi skal prøve. Tak for hjælpen.
Så lidt Håber de bliver gode
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Igår lavede min veninde småkager ud af pebernødde dej, de smagte godt!
Igår lavede min veninde småkager ud af pebernødde dej, de smagte godt!
tarkoflen skriver: Eller netop derfor skal du lave peberkager, så har du dem for dig selv Håber du finder en anden god dej, var der ikke flere opskrifter i hæftet?
Eller netop derfor skal du lave peberkager, så har du dem for dig selv Håber du finder en anden god dej, var der ikke flere opskrifter i hæftet?
spj skriver: Det kan min mand bare ikke lide :-(
Det kan min mand bare ikke lide :-(
spj skriver:Hehe ja, vil bare så nødigt tage alt det på jeg lige tabte efter min fødsel. Kunne sagtens spise dem selv.
Benjamins'mor skriver: Så lav 2 deje.Hvad med brunkager?
Så lav 2 deje.Hvad med brunkager?
spj skriver: Ja, det kunne jeg selvfølgelig gøre. Hmm ja brunkager smager også godt. Tror du man kan lave figurer af vaniljekranse dej?
Ja, det kunne jeg selvfølgelig gøre. Hmm ja brunkager smager også godt. Tror du man kan lave figurer af vaniljekranse dej?
Benjamins'mor skriver: Nej. Den er for tynd og fedtet
Nej. Den er for tynd og fedtet
spj skriver:Okay, tak. Har aldrig prøvet at lave vaniljekranse, så dejligt med lidt hjælp. Det ville være lidt øv at stå med en dej og det så ikke virker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128